Napisano 18 Marzec 201311 l Witam serdecznie. Jestem nowy na forum. Pozdrawiam wszystkich. Jako grafik 3d jestem dość średnio zaawansowany. Mam pewien kłopot. Renderuję obrazek gdzie w pewnym momencie obrotu kamery obecny w kadrze dym "nachodzi" na tło w postaci ścielącego się po podłodze Volume Fog'a umieszczonego w sześciennym gizmo. Dym zrobiony jest z Super Spra'ya. Oddzielnie wyglądają całkiem dobrze, ale gdy dym pojawia się na tle foga - widać krawędzie kwadratowych particli i maska tekstury nie wyrabia jakoś z ukryciem przeźroczystości na tle foga... Paskudna sprawa - bo nie wiem jak z tego wybrnąć. Renderuję w Mental Ray do sekwencji jpg-ów w full HD i mam bardzo dobry czas renderingu dość skomplikowanej sceny. Nie chciał bym rezygnować z tego renderera. Jak wyrenderować taka scenę? Próbowałem partiami, ale też się jakoś nie da. Może oddzielnie dym z alphą? Proszę o pomoc.... i z góry dziękuję. Sławek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto