Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam dwa problemy mianowicie, pierwszy to taki, że na renderze pojawiają się plamy i nie wiem które ustawienie/a zależy/ą od tego. A drugi to problem z Antialiasing'iem w pomiędzy oknem a tłem. Wrzucam grafikę:

 

render3o.png

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nie jest mi w stanie nikt pomóc? Cały czas szukam rozwiązania, bawię się ustawieniami, ale żadnych efektów.

Napisano

Nie używam Vraya w Sketchupie, tylko w Maxie. Ale pokaż ustawienia rendera, prawdopodobnie są dość podobne, może uda się coś wymyślić. Masz tam coś w stylu "affect bacground" w color mappingu?

 

Co do plam - jak zapiszesz powiedzmy do tiffa z wyższą głębią koloru - np 16 - jest tak samo?

Napisano
  • Autor

Więc tak zapis do formatu *.tiff nie zmienił nic, w Color Mapping jest Affect background ale był odznaczony. Wstawiam ustawienia rendera:

14999874.png36684416.png34624138.png52795165.png96226672.png22942161.png

Napisano
  • Autor

Miłosz3ds, trochę mnie naprowadziłeś, chodzi o głębie kolorów, tylko problem jest bardziej skomplikowany. Obraz *.png który pierwotnie zapisałem do tego formatu, ma głębie kolorów 32 bity tego dowiedziałem się w właściwościach tego pliku. A plamy pojawiają się już przy samym renderze, dlatego, że w renderze głębia kolorów jest 16 bitów, bo poprzez zmianę głębi kolorów w tym obrazie *.png z 32 bity na 16 bitów, obraz nie zmienił się ani troszeczkę.

Więc podejrzewam, że Miłoszu nie dasz rady mi pomóc, w SketchUp'ie nie potrafię znaleźć niczego gdzie można było by zmienić głębie kolorów ani w ustawieniach ani podczas zapisywania to obrazu. Będę wdzięczny jeśli jednak ktoś da radę mi pomóc.

Edytowane przez Pitrus1991

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności