Kir4 Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 głupia sprawa z tymi odbiciami, ciężko nakierować kręcący się obiekt aby mógł się dobrze odbić. Przy samym rigidbody siedziałem jakieś 2/3 godziny żeby to jakoś wyglądało. Zapraszam do oceny i komentarzy, co poprawić ;)
Blesik Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 jakoś tak nie widzę żeby się te krążki odbijały i wogle jakoś za bardzo się wszystko macha
imago10 Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 Po co te napisy? Ja bym poprawił światło i ruchy, takie moje zdanie, ale chyba najbardziej ustawienie światła bo render taki mega surowy wg mnie. Poza tym kompletnie nie wiem co tu się dzieje ;)
Kir4 Napisano 30 Marzec 2013 Autor Napisano 30 Marzec 2013 dzięki za komentarze, chciałem dać żeby przedmiot żeby szedł po linie i jak dawałem obrót to już robił całkiem coś innego po nadaniu fizyki działy się różne rzeczy. Dlatego dałem do góry 2 przedmioty i dałem samą fizykę i co się działo to już nie ja decydowałem tylko sama fizyka, musiałem się bawić massą, obrotami itp. Miałem dodać efekt iskry przy odbiciach ale w c4d w emitterze co najwyżej 20 godzin renderowanie animacji z takimi iskrami co robiłem ;f
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się