Jump to content

"Beyblade SF" - C4D + AAE


Kir4
 Share

Recommended Posts

głupia sprawa z tymi odbiciami, ciężko nakierować kręcący się obiekt aby mógł się dobrze odbić. Przy samym rigidbody siedziałem jakieś 2/3 godziny żeby to jakoś wyglądało. Zapraszam do oceny i komentarzy, co poprawić ;)
Link to comment
Share on other sites

dzięki za komentarze, chciałem dać żeby przedmiot żeby szedł po linie i jak dawałem obrót to już robił całkiem coś innego po nadaniu fizyki działy się różne rzeczy. Dlatego dałem do góry 2 przedmioty i dałem samą fizykę i co się działo to już nie ja decydowałem tylko sama fizyka, musiałem się bawić massą, obrotami itp. Miałem dodać efekt iskry przy odbiciach ale w c4d w emitterze co najwyżej 20 godzin renderowanie animacji z takimi iskrami co robiłem ;f

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy