Napisano 6 Kwiecień 201311 l Sprawa wygląda tak.. Mam router Linksys WRT54GL, wczoraj pan majster od dostawcy netu (UPC) wymienił mi modem na Cisco EPC3925 EuroDOCSIS 3.0. Od tego czasu router nie łączy mnie z netem. W routerze nigdy nic nie grzebałem oprócz takich podstawowych spraw jak hasło, nazwa sieci.. Na wszelki wypadek zresetowałem go do ustawień domyślnych ale dalej nic.. Przypuszczam, że trzeba coś ręczne skonfigurować. I tu się pytam czy ktoś może wie co? Lub chociaż w jakich rejonach tego szukać i o co może chodzić? Ratunku kończy mi się limit netu na komórce a wtedy już nigdy tego nie zrobię i do końca życia nie będę miał netu!!! ;-) Dzięki z góry za pomoc!
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Spróbuj zmienić Local IP na Linksysie na jakieś inne np. (10.0.0.1 albo 192.168.10.1), prawdopodobnie na obu masz teraz takie samo ustawione i dlatego nie działa.
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Rozumiem że osobno masz modem i router. Sprawdz, jakie masz adres LAN w cisco i ustaw w linksysie brame na ten adres. To pierwsze co mi przyszło do głowy :)
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Ja kiedys mialem podobny problem, okazalo sie, ze nowy modem wymieniony przez dostawce nie zostal aktywowany w bazie, przez co nie bylo netu.
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Autor Szedłem za radami chronologicznie.. Dlatego najpierw skorzystałem z rady hawroka i zadziałało!! Także dziękuję!!:) Napiszcie mi jeszcze ponieważ kompletnie się na tym nie znam czy ta zmiana IP ma jakiś wpływ na pracę routera?
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Autor Z ciekawości zadzwoniłem na infolinię. Jedyną informacją jaką uzyskałem to "prawdopodobna awaria routera" :-)
Napisano 8 Kwiecień 201311 l Szedłem za radami chronologicznie.. Dlatego najpierw skorzystałem z rady hawroka i zadziałało!! Także dziękuję!!:) Napiszcie mi jeszcze ponieważ kompletnie się na tym nie znam czy ta zmiana IP ma jakiś wpływ na pracę routera? Nie, po prostu chcąc się teraz zalogować do panelu routera wpisujesz w przeglądarkę nowy adres, to wszystko.