Kulki Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Sprawa wygląda tak.. Mam router Linksys WRT54GL, wczoraj pan majster od dostawcy netu (UPC) wymienił mi modem na Cisco EPC3925 EuroDOCSIS 3.0. Od tego czasu router nie łączy mnie z netem. W routerze nigdy nic nie grzebałem oprócz takich podstawowych spraw jak hasło, nazwa sieci.. Na wszelki wypadek zresetowałem go do ustawień domyślnych ale dalej nic.. Przypuszczam, że trzeba coś ręczne skonfigurować. I tu się pytam czy ktoś może wie co? Lub chociaż w jakich rejonach tego szukać i o co może chodzić? Ratunku kończy mi się limit netu na komórce a wtedy już nigdy tego nie zrobię i do końca życia nie będę miał netu!!! ;-) Dzięki z góry za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Spróbuj zmienić Local IP na Linksysie na jakieś inne np. (10.0.0.1 albo 192.168.10.1), prawdopodobnie na obu masz teraz takie samo ustawione i dlatego nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Docent Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Rozumiem że osobno masz modem i router. Sprawdz, jakie masz adres LAN w cisco i ustaw w linksysie brame na ten adres. To pierwsze co mi przyszło do głowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Ja kiedys mialem podobny problem, okazalo sie, ze nowy modem wymieniony przez dostawce nie zostal aktywowany w bazie, przez co nie bylo netu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Szedłem za radami chronologicznie.. Dlatego najpierw skorzystałem z rady hawroka i zadziałało!! Także dziękuję!!:) Napiszcie mi jeszcze ponieważ kompletnie się na tym nie znam czy ta zmiana IP ma jakiś wpływ na pracę routera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Z ciekawości zadzwoniłem na infolinię. Jedyną informacją jaką uzyskałem to "prawdopodobna awaria routera" :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 8 Kwiecień 2013 Share Napisano 8 Kwiecień 2013 Szedłem za radami chronologicznie.. Dlatego najpierw skorzystałem z rady hawroka i zadziałało!! Także dziękuję!!:) Napiszcie mi jeszcze ponieważ kompletnie się na tym nie znam czy ta zmiana IP ma jakiś wpływ na pracę routera? Nie, po prostu chcąc się teraz zalogować do panelu routera wpisujesz w przeglądarkę nowy adres, to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi