Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Sprawa wygląda tak.. Mam router Linksys WRT54GL, wczoraj pan majster od dostawcy netu (UPC) wymienił mi modem na Cisco EPC3925 EuroDOCSIS 3.0. Od tego czasu router nie łączy mnie z netem. W routerze nigdy nic nie grzebałem oprócz takich podstawowych spraw jak hasło, nazwa sieci.. Na wszelki wypadek zresetowałem go do ustawień domyślnych ale dalej nic..

 

Przypuszczam, że trzeba coś ręczne skonfigurować. I tu się pytam czy ktoś może wie co? Lub chociaż w jakich rejonach tego szukać i o co może chodzić?

 

Ratunku kończy mi się limit netu na komórce a wtedy już nigdy tego nie zrobię i do końca życia nie będę miał netu!!! ;-)

 

Dzięki z góry za pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj zmienić Local IP na Linksysie na jakieś inne np. (10.0.0.1 albo 192.168.10.1), prawdopodobnie na obu masz teraz takie samo ustawione i dlatego nie działa.

Napisano

Rozumiem że osobno masz modem i router. Sprawdz, jakie masz adres LAN w cisco i ustaw w linksysie brame na ten adres.

 

To pierwsze co mi przyszło do głowy :)

Napisano

Ja kiedys mialem podobny problem, okazalo sie, ze nowy modem wymieniony przez dostawce nie zostal aktywowany w bazie, przez co nie bylo netu.

Napisano
  • Autor

Szedłem za radami chronologicznie.. Dlatego najpierw skorzystałem z rady hawroka i zadziałało!!

 

Także dziękuję!!:)

 

Napiszcie mi jeszcze ponieważ kompletnie się na tym nie znam czy ta zmiana IP ma jakiś wpływ na pracę routera?

Napisano
  • Autor

Z ciekawości zadzwoniłem na infolinię. Jedyną informacją jaką uzyskałem to "prawdopodobna awaria routera" :-)

Napisano
Szedłem za radami chronologicznie.. Dlatego najpierw skorzystałem z rady hawroka i zadziałało!!

 

Także dziękuję!!:)

 

Napiszcie mi jeszcze ponieważ kompletnie się na tym nie znam czy ta zmiana IP ma jakiś wpływ na pracę routera?

 

Nie, po prostu chcąc się teraz zalogować do panelu routera wpisujesz w przeglądarkę nowy adres, to wszystko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.