p_e_t_e_r Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 Wygrzebałem mój stary model zrobiony w rhino ponieważ nigdy nie ujrzał zadnego renderera prócz scanline. bardzo bym chcial stworzyć jakieś materiały dla tego modelu. wyeksportowałem go do 3ds i chcialem go wam pokazac aby mnie to zmobilizowało do pracy nad materiałami i prostą scenką. mam nadzieję że uda mi się coś z tym zrobic. to moje pierwsze kroki w vray'u. w picach ponizej jest zwykly vray mtl i hdri. napiszcie jesli ktos ma pomysl na prosty materiał przypominajacy metal podobny do takiego na prawdziwej bnc. wlasnie trzymam taka jedna w rece i widze ze jest on taki lekko matowy, czesto opalcowany. ja zabieram sie do szukania jakis materialow na sieci i bede sie bral do pracy. pozdrawiam
Marcin Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 lol fajnie ci wyszlo te drewienQo powieC cos wiecej o nim bo to chiba mate/shadow widac zalamanie w 2 renderze ;) a moze zobacz w wątku baza wlasnych materialów bo tam malefatal dal kilka fajnych materialów do Fał Reja ... ;) mi sie podoba .... oczywiscie drewienko Rulez
p_e_t_e_r Napisano 22 Sierpień 2004 Autor Napisano 22 Sierpień 2004 otóż drewno to zwykła porządna tekstura w diffuse z tile na 2 i to samo przekopiowane do bump. nic wiecej. tekstura pochodzi bodajże z evermotion.org .
p_e_t_e_r Napisano 22 Sierpień 2004 Autor Napisano 22 Sierpień 2004 moja pierwsza proba. zabawa z kanalem reflect. cos to za sztuczne... ale juz troche jak metal wyglada.
Bzyku Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 no niezle to wyglada :). a co do materialu to sprubuj ustawic glossy na 0.8 i dosc duzy sampling. w reflect frensel ior 5-6 ale zmniejsz odbicia do ym szarego 150-170 oczywiscie reszta to testy.
p_e_t_e_r Napisano 22 Sierpień 2004 Autor Napisano 22 Sierpień 2004 no zalaczylem jak mowisz. czas renderu tak wzrosl ze przez ok 10 min tylko 2 buckety sie wyrenderowaly i postanowilem isc spac. jutro czyli dzis dokoncze ten render z nowymi ustawieniami. czy to index of refraction powoduje takie wydluzenie czasu ?
Bzyku Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 nie zmniejsz sampling glossy dla testow 5-10 max a finalny zrób z 50.
buczer Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 1.na siateczce wyszedł fajny kadr. 2. i czemu to lezy na boazerii ? dodam tylko jeszcze ze ładne to jest bardzo.
p_e_t_e_r Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 na boazerii ponieważ to było najprostsze dla mnie na początek. to jeszcze nie scena na razie koncentruję sie na samym obiekcie. wlasnie zastanawiam sie nad jakims otoczeniem. generalnie chcialbym osiągnąć taki industrialny render, tzn jakies proste podloze byc moze nawet jednolite bez tekstur a na nim owa BNC oraz terminator ktory widac na siatce. jak wróce z pracy to pomyślę nad podłożem, a moze jakies propozycje ?
Obywatel Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Heh jak dla mnie to cel zostal juz osiagniety na obrazku powyzej :-) No ale jestem ciekaw, co wykombinujesz. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się