Skocz do zawartości

MAYA NURBS Modeling


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanko do "starych" wyjadaczy w MAYCE. Mam problem z łączeniem powierzchni NURBS. Wiem że na powierzchniach łączonych musi zgadzać się U i V nie wiem jak stworzyć z powierzchni trimowanych (załączonych na screenie nurbs_02.jpg) jeden obiekt. W drugim pliku załączyłem przykładowy model nad którym w chwili obecnej pracuję i chyba cos namieszałem. Jeśli macie metodę i możecie mi pomóc będę dziwęczny nie mogę tego przeskoczyć. Robiłem z tutem (Subaru Impreza) ale tam nie zaqmałem łączenia powierzchni.

Pozdrawiam, M@rqz.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem jak jest w mayce ale w rhinoceros po trimie robie polecenie shrink i obiekt staje sie wtedy juz nietrimowany tylko zwyklym polysurface po czym mozna juz dolaczyc go do innego obiektu poprzez join.

 

moze od rzeczy ze dla rhino mowie ale moze naprowadzi cie to na cos. byc moze nazwy polecen wymienionych sa podobne.

 

powodzenia

Napisano

THX Peter za posta, juz się przestraszyłem że nikt tego nie czyta :) PS. W Maya jest coś takiego jak Rebuild Surface ale to chyba nie do końca do tego służy. Badania trwają ;)

 

Jeszcze raz dzięki.

Napisano

to samo jest w rhino. rebuild sluzy do zmiany ilosci ze tak powiem podzialu powierzchni a co za tym idzie punktow kontrolnych dziieki czemu mozna uzyskac wieksza kontrole nad krzywizną oraz nadac inny stopien (degree).

 

poszukaj innego forum blizej zwiazanego z mayą bo tutaj znikomy procent ludzi pracuje na tym sofcie.

 

z tego co pamietam to uzytkownik tego forum drUG zajmuje sie tym softem. poszukaj go w spisie userow i zapytaj na privie.

 

pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności