Napisano 21 Kwiecień 201311 l Witam,chciałbym zrobic cos takiego jak jest na obrazku,jak to zrobic? modelowac recznie kazdy romb oddzielnie czy da sie jakos to zrobic "automatycznie"? Bardzo proszę o pomoc poniewaz musze miec to na jutro rano a siedze od 3 godzin i mi nie wychodzi? POMOCY!:( Uploaded with ImageShack.us
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Ja jeszcze początkuję, ale na moje oko, to bym to w płaskim plainie wyciął, zamienił na poly i wyciągał w dół za pomocą soft selection
Napisano 21 Kwiecień 201311 l No nie wiem czy jest metoda automatyczna. jeśli nie potrzebujesz dokładnej siatki z tymi dziurami to najprościej wymodelować ogolny kształt tej bryly np. splainami i Surface i dac na to texture z mapa opacity lub cutoff(w mental rayu). Jeśli ma być dokladna bryla to albo modelowanie każdego rombu osobno albo caly kształt i na nim odpowiednio ulozyc topologie siatki.
Napisano 21 Kwiecień 201311 l prosta siatka i kilka modyfikatorow https://www.box.com/s/69sbbib348ip07yjw1mt daj "+" :)
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Ja bym się tym tak zajął. Masz 6 gwiazdek na szerokość i 5 na wysokość. 360 stopni / 6 = 60. 1. Stwórz cylinder o 12`ciu bokach i podziel na wysokość jak ci odpowiada. Wytnij gwiazdki, detachuj do oddzielnego obiektu. 2. Stwórz podział na cylindrze kopiując gwiazdki przez rotację o 30`st. i lokalnie przesuwając po cylindrze. 3. Teraz symetria względem rotacji- symmetry w rotacji x o 60`stopni, aż uzupełnisz cały cylinder. 4. shell dla głębii, FFD Box i skalujesz sobie control pointy. 5. Rezultat. Przykład to się nie starałem wykańczać, ale teraz masz możliwość powrotu do edit poly i tweakowania z podglądem jak się zachowa symetria ffd box, mesh smooth etc. powodzenia. jak ktoś ma szybszy sposób to pisać, chętnie się dowiem czegoś :)
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Ciekawe czy odciągnąłbym taki sam efekt na plainie. Jutro spróbuje z ciekawości Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto