Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,chciałbym zrobic cos takiego jak jest na obrazku,jak to zrobic? modelowac recznie kazdy romb oddzielnie czy da sie jakos to zrobic "automatycznie"? Bardzo proszę o pomoc poniewaz musze miec to na jutro rano a siedze od 3 godzin i mi nie wychodzi? POMOCY!:(

 

dekoracjaprzykad1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja jeszcze początkuję, ale na moje oko, to bym to w płaskim plainie wyciął, zamienił na poly i wyciągał w dół za pomocą soft selection

Napisano
  • Autor

własnie nie mam pojecia jak uzyskac trójkaty na plejnie:/

Napisano

No nie wiem czy jest metoda automatyczna. jeśli nie potrzebujesz dokładnej siatki z tymi dziurami to najprościej wymodelować ogolny kształt tej bryly np. splainami i Surface i dac na to texture z mapa opacity lub cutoff(w mental rayu). Jeśli ma być dokladna bryla to albo modelowanie każdego rombu osobno albo caly kształt i na nim odpowiednio ulozyc topologie siatki.

Napisano
  • Autor

Niestety nie moge otworzyc pliku,ani zimportowac,ani merge:/

Napisano

Ja bym się tym tak zajął.

 

Masz 6 gwiazdek na szerokość i 5 na wysokość.

 

360 stopni / 6 = 60.

 

1. Stwórz cylinder o 12`ciu bokach i podziel na wysokość jak ci odpowiada.

Wytnij gwiazdki, detachuj do oddzielnego obiektu.

2. Stwórz podział na cylindrze kopiując gwiazdki przez rotację o 30`st. i lokalnie przesuwając po cylindrze.

3. Teraz symetria względem rotacji- symmetry w rotacji x o 60`stopni, aż uzupełnisz cały cylinder.

4. shell dla głębii, FFD Box i skalujesz sobie control pointy.

5. Rezultat. Przykład to się nie starałem wykańczać, ale teraz masz możliwość powrotu do edit poly i tweakowania z podglądem jak się zachowa symetria ffd box, mesh smooth etc.

powodzenia.

 

jak ktoś ma szybszy sposób to pisać, chętnie się dowiem czegoś :)

 

gwiazdkid.jpg

Napisano

Ciekawe czy odciągnąłbym taki sam efekt na plainie. Jutro spróbuje z ciekawości

 

Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.