det Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Witam,chciałbym zrobic cos takiego jak jest na obrazku,jak to zrobic? modelowac recznie kazdy romb oddzielnie czy da sie jakos to zrobic "automatycznie"? Bardzo proszę o pomoc poniewaz musze miec to na jutro rano a siedze od 3 godzin i mi nie wychodzi? POMOCY!:( Uploaded with ImageShack.us
Szosz Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Ja jeszcze początkuję, ale na moje oko, to bym to w płaskim plainie wyciął, zamienił na poly i wyciągał w dół za pomocą soft selection
det Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Napisano 21 Kwiecień 2013 własnie nie mam pojecia jak uzyskac trójkaty na plejnie:/
MariushO Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 No nie wiem czy jest metoda automatyczna. jeśli nie potrzebujesz dokładnej siatki z tymi dziurami to najprościej wymodelować ogolny kształt tej bryly np. splainami i Surface i dac na to texture z mapa opacity lub cutoff(w mental rayu). Jeśli ma być dokladna bryla to albo modelowanie każdego rombu osobno albo caly kształt i na nim odpowiednio ulozyc topologie siatki.
t0m3k Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 prosta siatka i kilka modyfikatorow https://www.box.com/s/69sbbib348ip07yjw1mt daj "+" :)
det Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Napisano 21 Kwiecień 2013 Niestety nie moge otworzyc pliku,ani zimportowac,ani merge:/
rdawlud Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 zobacz teraz http://speedy.sh/ddm74/OBIEKT.max
kotisded Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Ja bym się tym tak zajął. Masz 6 gwiazdek na szerokość i 5 na wysokość. 360 stopni / 6 = 60. 1. Stwórz cylinder o 12`ciu bokach i podziel na wysokość jak ci odpowiada. Wytnij gwiazdki, detachuj do oddzielnego obiektu. 2. Stwórz podział na cylindrze kopiując gwiazdki przez rotację o 30`st. i lokalnie przesuwając po cylindrze. 3. Teraz symetria względem rotacji- symmetry w rotacji x o 60`stopni, aż uzupełnisz cały cylinder. 4. shell dla głębii, FFD Box i skalujesz sobie control pointy. 5. Rezultat. Przykład to się nie starałem wykańczać, ale teraz masz możliwość powrotu do edit poly i tweakowania z podglądem jak się zachowa symetria ffd box, mesh smooth etc. powodzenia. jak ktoś ma szybszy sposób to pisać, chętnie się dowiem czegoś :)
Szosz Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Ciekawe czy odciągnąłbym taki sam efekt na plainie. Jutro spróbuje z ciekawości Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
kotisded Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Otworzyłem ten plik, z plaina lepiej wyjść.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się