Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam model z bipedem ( modyfikator physique ) wszystko fajnie chodzi elegancko, ale jak zapisze w obj , otworze swoja scene po ktorej ma sie poruszac i importuje moj model to nie ma modyfikatora physique.... Normalnie widac przenikajacego bipeda ktorego jak zaznacze to i tak nie mam opcji do animacji jego... Przed exportem modelu mam tylko z bipeda "miednice" ktora zaznaczam i przechodze do opcji animowania, a przy imporcie jest caly biped "w" modelu ale klikajac obojetnie jaka kosc i tak nie moge animowac ... Wiec jak mam to zrobic zeby importowany model byl taki sam jak przed exportem? Czy musze dodawac physique na nowo jak juz zimportuje? ... Prosze o szybkoa odpowiedz

 

edit: boze juz wiem... ale ja glupi jestem xD

Edytowane przez jopa

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A w jakim celu zapisujesz go do OBJ? Czytales napewno ta ksiazke, bo mam wrazenie, ze kompletnie nie znasz podstaw dzialania programu.

Napisano
  • Autor

: mam jeszcze jedno pytanie, czy gdy zrobie animacje a nastepnie ją ubiorę to moge zrobic tak, ze całą postsac ubiore ( buty , spodnie, bluza , czapka ) a potem dam simulate zeby ubrania sie nalozyly i postac przeszla ta animacje???

 

Czy musze robic pokolei, ze nakladam bluze, daje simulate przechodzi przez animacje, potem spodnie itd ?

Edytowane przez jopa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności