jopa Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 (edytowane) Mam model z bipedem ( modyfikator physique ) wszystko fajnie chodzi elegancko, ale jak zapisze w obj , otworze swoja scene po ktorej ma sie poruszac i importuje moj model to nie ma modyfikatora physique.... Normalnie widac przenikajacego bipeda ktorego jak zaznacze to i tak nie mam opcji do animacji jego... Przed exportem modelu mam tylko z bipeda "miednice" ktora zaznaczam i przechodze do opcji animowania, a przy imporcie jest caly biped "w" modelu ale klikajac obojetnie jaka kosc i tak nie moge animowac ... Wiec jak mam to zrobic zeby importowany model byl taki sam jak przed exportem? Czy musze dodawac physique na nowo jak juz zimportuje? ... Prosze o szybkoa odpowiedz edit: boze juz wiem... ale ja glupi jestem xD Edytowane 24 Kwiecień 2013 przez jopa
Traitor Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 A w jakim celu zapisujesz go do OBJ? Czytales napewno ta ksiazke, bo mam wrazenie, ze kompletnie nie znasz podstaw dzialania programu.
jopa Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Napisano 24 Kwiecień 2013 (edytowane) : mam jeszcze jedno pytanie, czy gdy zrobie animacje a nastepnie ją ubiorę to moge zrobic tak, ze całą postsac ubiore ( buty , spodnie, bluza , czapka ) a potem dam simulate zeby ubrania sie nalozyly i postac przeszla ta animacje??? Czy musze robic pokolei, ze nakladam bluze, daje simulate przechodzi przez animacje, potem spodnie itd ? Edytowane 24 Kwiecień 2013 przez jopa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się