Skocz do zawartości

Modelowanie i teksturowanie okien auta


3Dee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebna mi pomoc z tworzenia okien samochodu. Zrobiłem kaloserie auta ale stanąłem przy tworzeniu okien i świateł.

Są jakieś dobre sposoby żeby zrobić łatwo okno z lekką przezroczystością i jednocześnie odbiciem światła/połyskiem? .

Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wyciągnięnie z krawędzi kaloserii polygonów na okna i nadanie im wyżej opisanych cech przy oteksturowaniu z tym, że nie wiem dokładnie jak nadawać pod każdy polygon innej tekstury niż kaloserii.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3816625/3DSmax/car.jpg

 

Proszę o pomoc specjalistów 3ds maxa :)

 

Pozdrawiam!

Reav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

W opacity mapka odwrocona z tym co jest w diffuse - czarno biała, gdzie czarny to to co przezroczyste. gloss w jakiejs skali szarosci gdzie białe i szare to jakis połysk a czarne to jego brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności