Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, potrzebna mi pomoc z tworzenia okien samochodu. Zrobiłem kaloserie auta ale stanąłem przy tworzeniu okien i świateł.

Są jakieś dobre sposoby żeby zrobić łatwo okno z lekką przezroczystością i jednocześnie odbiciem światła/połyskiem? .

Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wyciągnięnie z krawędzi kaloserii polygonów na okna i nadanie im wyżej opisanych cech przy oteksturowaniu z tym, że nie wiem dokładnie jak nadawać pod każdy polygon innej tekstury niż kaloserii.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3816625/3DSmax/car.jpg

 

Proszę o pomoc specjalistów 3ds maxa :)

 

Pozdrawiam!

Reav

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki ale czy idę w dobrym kierunku zeby ustawić takie tekstury na przezroczystość i połysk aby otrzymać efekt szyby auta?

Napisano

A może zna ktoś łatwy i przejrzysty tutorial jak zrobić efekt szkła na obiekcie? Na youtube są zawile opisane ;(

Napisano

NA przezroczystość musisz mieć mapę opacity jeśli chcesz to teksturowo rozwiązać. A na odbicia jakąś mapkę glossa

Napisano

Aha czyli w materials w miejscu glossines i opacity wrzucić bitmapy ? to powinien byc gradient jakiś czy kolorowa apla w jpg?

Napisano

W opacity mapka odwrocona z tym co jest w diffuse - czarno biała, gdzie czarny to to co przezroczyste. gloss w jakiejs skali szarosci gdzie białe i szare to jakis połysk a czarne to jego brak




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności