Napisano 5 Maj 201311 l Witam, potrzebuje pomocy małej. Zmieniam laptopa, aktualnie mam na nim kartę graficzną geforce 555m z 3 giga ram. Jeżeli chodzi o nową maszynę mam kilka konfiguracji ale nie potrafię wybrać karty graficznej, mianowicie mam do wyboru karty ati firepro m6000 (ewentualnie m4000) lub quadro k2000m (ewentualnie k3000m). Czytałem że z m6000 ktoś miał problem z wyświetlaniem vertexów w maksie, jeżeli chodzi o quady to odnośnie wersji k2/3/4/5000m nic nie znalazłem. Tylko opinie że quadro w maksie daje tak sobie radzi. Jeżeli chodzi o samego maxa to quadro jest na liścię kart rekomendowanych a nic o serii firepro m****.
Napisano 6 Maj 201311 l Quadro w 3D Max mialo zawsze duza przewage no i obsluga cuda wiec raczej bral bym Quadro.
Napisano 6 Maj 201311 l Ja bym się pokusił na Firepro.. ma większą wydajność zarówno w viewprotach jak i w OpenCL. CUDA już raczej wyszły z mody, pomijając fakt, iż na K2000M byś liczył wolniej niż na procesorze... ogólnie na notebookach zbytnio na GPU nie porenderujesz, no chyba, że masz dwie karty, to coś tam da radę w parę godzin przemielić.
Napisano 6 Maj 201311 l Autor Dzisiaj wpadł mi w ręce dell precision m6700 w dobrej cenie z firepro m6000 tak więc temat już mało ważny :) Wiem tylko że wydajnościowo wg czystych statystyk dla kart quadro i firepro to k3000m jest podobna do m6000 a miałem do wyboru k2000m lub m6000 podobnie cenowo, już k3 i 4000 kosztują dużo więcej. Co do gpu renderingi nie korzystam, poza tym jak coś to vray rt odpalam co jakiś czas do podglądu scenki (aktualnie mam geforce 555m z 3 giga ram) tak więc nie jest potrzebna wydajność w renderowaniu tylko w samej pracy podczas robienia sceny.
Napisano 7 Maj 201311 l Ja bym się pokusił na Firepro.. ma większą wydajność zarówno w viewprotach jak i w OpenCL. CUDA już raczej wyszły z mody' date=' pomijając fakt, iż na K2000M byś liczył wolniej niż na procesorze... ogólnie na notebookach zbytnio na GPU nie porenderujesz, no chyba, że masz dwie karty, to coś tam da radę w parę godzin przemielić.[/quote']\ problem w tym ze wsparcie w 3ds max jest dla Cuda a nie opencl. Z opencl to widzialem tylko vray rt ktory daje jako tako rade, ale wiekszosc pluginow jest pod CUDA
Napisano 2 Czerwiec 201311 l Autor Wiem ale chodziło mi bardziej o samą pracę w programie a nie renderowanie z wykorzystaniem gpu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto