Jump to content

luki1986.wwl

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About luki1986.wwl

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wołomin
  1. Wiem ale chodziło mi bardziej o samą pracę w programie a nie renderowanie z wykorzystaniem gpu.
  2. Dzisiaj wpadł mi w ręce dell precision m6700 w dobrej cenie z firepro m6000 tak więc temat już mało ważny :) Wiem tylko że wydajnościowo wg czystych statystyk dla kart quadro i firepro to k3000m jest podobna do m6000 a miałem do wyboru k2000m lub m6000 podobnie cenowo, już k3 i 4000 kosztują dużo więcej. Co do gpu renderingi nie korzystam, poza tym jak coś to vray rt odpalam co jakiś czas do podglądu scenki (aktualnie mam geforce 555m z 3 giga ram) tak więc nie jest potrzebna wydajność w renderowaniu tylko w samej pracy podczas robienia sceny.
  3. Ponowna aktualizacja, tym razem zmieniłem lekko model. Doszło kilka detali. Schody poprawiłem na bokach texturke. Do tego zmieniłem jedno ujęcie i troszkę oświetlenie. Pod miejscem gdzie kończy się dach i zaczyna ściana robią mi się takie straszne czarne plamy punktowo. Nie mogę tego zlikwidować, czy to wina oświetlenia czy ustawień renderu? Wizka w full hd na której widać dobrze te plamy. (coś ala zacieki na ścianie :))
  4. Witam, potrzebuje pomocy małej. Zmieniam laptopa, aktualnie mam na nim kartę graficzną geforce 555m z 3 giga ram. Jeżeli chodzi o nową maszynę mam kilka konfiguracji ale nie potrafię wybrać karty graficznej, mianowicie mam do wyboru karty ati firepro m6000 (ewentualnie m4000) lub quadro k2000m (ewentualnie k3000m). Czytałem że z m6000 ktoś miał problem z wyświetlaniem vertexów w maksie, jeżeli chodzi o quady to odnośnie wersji k2/3/4/5000m nic nie znalazłem. Tylko opinie że quadro w maksie daje tak sobie radzi. Jeżeli chodzi o samego maxa to quadro jest na liścię kart rekomendowanych a nic o serii firepro m****.
  5. to na dachu to materiał z archicada nie nadałem nic w maksie muszę pokombinować z nim bo mi wychodzi albo coś złego albo tragicznego :D:D Poza tym traktuje ten domek jak naukę sporo celnych uwag już padło i klika fajnych tutków dostałem od ludzi z forum więc idzie to mam nadzieje w dobrym kierunku. Mała aktualizacja, kilka ujęć w mniejszej rozdzielczości na razie.
  6. Mały update. Praca inżynierska zajmuje sporo czasu i nie bardzo było kiedy zrobić coś dalej z domkiem ale wrzucam mały update. Domek dostał kilka detali kominki elementy konstrukcji ale to na razie nie za bardzo dopracowane. Proszę o wypowiedź co sądzicie o aktualizacji trawki.
  7. @[email protected] - co do gammy 2,2 w mapie hdri to z tym teraz pokombinuje wg tutka co mi podesłał shadowsexpe, zobaczę także z tym vraysun jak to wyjdzie. shadowsexpe - moc światła dome jest 1,0 bawiłem się tym dome i tak zostawiłem na początku jak walczyłem z tymi ziarenkami. Co do gammy to teraz jak renderuje sobie na szybko to lepiej wychodzi z 2,2. Muszę pobawić się z tym i zobaczyć jaki efekt będzie z 2,2 a jaki normalnie. Wrzuce niedługo nowe wizki jak wychodzi. biszkopte - trawka na razie na taksturce jak pisałem wyżej już to chce wymodelować ją ostatecznie żęby fajnie wyglądało, co do terenu to także na razie dałem tylko plane i na nim trawę i nic poza tym, na pewno na dalszym planie wymodeluje coś więcej ale z tym na razie nie ruszam nic. Co do detalu to mam model w archicadzie już końcowy tego projektu, są kominy, rynny z zewnątrz lampy na budynku i raczej na tym się zatrzymam więcej nie będzie, także podział na dachu będzie delikatny zamiast tych belek grubych teraz. Mam w weekend egzaminy więc pewnie na początku przyszłego tygodnia wrzucę update z poprawionym modelem.
  8. Szkło to zwykły Vraymtl z ustawieniami takimi jak poniżej: co do vignetting to bez lepiej wychodzi, pokombinuje troszkę z cieniami i wrzucę update.
  9. Dzięki Saba pomogło, co do gammy 2,2 to kombinowałem z cieniami jeszcze i ustawieniem światła i tak zostało. Tak jak widać na wizcę poniżej takie cienie nierównomierne się robią pod tą blachą z dachu przy łączeniu ze ścianą, mam problem z cieniami jeszcze jakie są generowane przez to światło. Korzystałem z tutka tego: http://www.youtube.com/watch?v=Z2G7AFAs6kQ - Ronen Bekerman i tam jak widać odpowiednie ustawienie z której strony światło pada dają w miarę widoczne cienie a u mnie jest to jak widać. Mogę kręcić mapą na około a cień jest taki sam. Z tego też powodu kombinowałem z gammą i pozostałymi parametrami.
  10. Witam, poniżej kilka moich pierwszych exteriorów robionych w maksie, strasznie wszystko pokryte jest taką ziarnistością. Model i tekstury nie są dokończone ale na razie chciałbym uzyskać jakiejś informacji o tragedii w moich ustawieniach które powodują takie ziarenka straszne. Oczywiście pozostałe uwagi odnośnie jakości renderów też się przydadzą. Model: Archicad 16 Soft: Max 2013 + vray 2.0 Poniżej wizki i ustawienia. Na początek chciałbym odnieść się do trawy, nie komentujcie jej, szczególnie na cam_3 :) nie chciałem robić wizek ponownie z poprawioną trawą samą jak wiem że jest coś innego też do poprawy z czym nie mogę sobie poradzić a nie mam jakiegoś super sprzętu do tego więc nie strzelam co chwile wizek w większej rozdzielczości. Projekt był tworzony w oparciu o domek stworzony przez pracownię Peter Legge Associates który dostałem od inwestorki która chciała wybudować coś podobnego, jednocześnie zmieniając całkowicie układ pomieszczeń, użyte materiały wykończeniowe oraz całość musi zostać dopasowana do naszych przepisów:). Efekt końcowy - projekt uległ całkowitej zmianie ale pozostał sam pomysł dwóch połączonych niewielkich obiektów wąską klatką przeszkloną całkowicie. Z góry przepraszam że trzeba tyle przewijać ale nie wiem do końca czy dobrze podpinam załączniki. Pozdrawiam
  11. nie jestem architektem wnętrz na całe szczęście :) A tak na marginesie, jak już powiedziałem na razie to wersja próbna, jeszcze milion rzeczy się zmieni, lampy dodałem na szybko do sceny żeby nie było pusto ale nie są one zbyt trafnym wyborem :) nad podłogą jak już wcześniej kolega pisał trzeba popracować.
  12. MRmike - dzięki za rady, jeżeli chodzi o sufit to taki miał być ale rzeczywiście troszkę się zlewa, jeżeli chodzi o obrazy to obrazy troszkę wbiły się w ścianę, przez co nie ma cienia, ale to już poprawiłem. Jeżeli chodzi o podłogę to pobawię się tym jak skończę modelować resztę pomieszczenia i wtedy zaktualizuje wizki. mayamak - dziewczyna piękna ale wole ją w swojej wersji :P
  13. witam, oto efekt dłubania mojego wczorajszego. Zrobiłem projekt budynku wielorodzinnego i postanowiłem umeblować jedno mieszkanko, jest to część pomieszczenia z salonem z tyłu będzie kuchnia i jadalnia ale na razie wrzucam co zrobiłem żebyście ewentualnie podpowiedzieli co widzicie do poprawki. Już sam kilka rzeczy poprawiłem rzeczy które mi się rzuciły w oczy ale teraz wg mnie już to ma ręce i nogi i może to ocenić ktoś bardziej doświadczony. Dłubie w max niewiele dlatego dosyć powoli mi idzie robienie wszystkiego ale mam nadzieje że z waszą pomocą wyjdzie z tego coś fajnego. Soft Revit 2012 - bryła budynku + drzwi/okna 3ds max 2012 - textury i umeblowanie mental i na koniec PS CS5
  14. Dzięki za informacje, ogólnie to tutaj wszystko tak na szybko było wstawiane dlatego to wygląda jak wygląda, po sesji usiądę to tego i troszkę popracuje nad tą sceną.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy