3Dee Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Witam, mam do wykonania kulę billardową tak żeby odbijała odbicie sąsiedniej kuli, podobno trzeba użyć composite ale tak czy siak dodaję bitmapę jako texturę i nie wiem jak ustawić połysk z odbiciem światła aby wyglądała jak nawoskowana.... Proszę o pomoc. Pozdrawiam 3Dee
Gość kakaku Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Pytaniem na pytanie:) Czym renderujesz? Zainteresuj się fresnalem w polu reflection :)
3Dee Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 Uzywałem dotychczas standardowego rendera od 3ds maxa ale na necie widziałem, że inni używają V-raya z tym że ma więcej opcji i trudniej zrozumieć co do czego.... poczytam o fresnalu :)
3Dee Napisano 9 Maj 2013 Autor Napisano 9 Maj 2013 (edytowane) Wiesz, gdzie mogę ustawić te opcje Fresnel? bo gdy wchodzę przez Maps->Reflection-> None-> w tej liśnie nie wiem co wybrać następnie :( proszę o radę Gdy ustawiam na kuli reflection to robi mi z kuli lustro, które odbija 100% promieni ;/ Pozdrawiam 3Dee Edytowane 9 Maj 2013 przez 3Dee
Miłosz3ds Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 Tutaj: ale musisz wybrać najpierw vrayowy materiał!
3Dee Napisano 9 Maj 2013 Autor Napisano 9 Maj 2013 (edytowane) Ahh V-RayMtl ;) dziękuje za pomoc :) Tutaj znalazłem dobry opis większości opcji potrzebnych do stworzenia odbić róznymi ustawieniami: http://adrianbienias.pl/v-ray-material-tutorial-dla-poczatkujacych/ Edytowane 9 Maj 2013 przez 3Dee
Rekomendowane odpowiedzi