Napisano 6 Maj 201311 l Witam, mam do wykonania kulę billardową tak żeby odbijała odbicie sąsiedniej kuli, podobno trzeba użyć composite ale tak czy siak dodaję bitmapę jako texturę i nie wiem jak ustawić połysk z odbiciem światła aby wyglądała jak nawoskowana.... Proszę o pomoc. Pozdrawiam 3Dee
Napisano 7 Maj 201311 l Pytaniem na pytanie:) Czym renderujesz? Zainteresuj się fresnalem w polu reflection :)
Napisano 7 Maj 201311 l Autor Uzywałem dotychczas standardowego rendera od 3ds maxa ale na necie widziałem, że inni używają V-raya z tym że ma więcej opcji i trudniej zrozumieć co do czego.... poczytam o fresnalu :)
Napisano 9 Maj 201311 l Autor Wiesz, gdzie mogę ustawić te opcje Fresnel? bo gdy wchodzę przez Maps->Reflection-> None-> w tej liśnie nie wiem co wybrać następnie :( proszę o radę Gdy ustawiam na kuli reflection to robi mi z kuli lustro, które odbija 100% promieni ;/ Pozdrawiam 3Dee Edytowane 9 Maj 201311 l przez 3Dee
Napisano 9 Maj 201311 l Autor Ahh V-RayMtl ;) dziękuje za pomoc :) Tutaj znalazłem dobry opis większości opcji potrzebnych do stworzenia odbić róznymi ustawieniami: http://adrianbienias.pl/v-ray-material-tutorial-dla-poczatkujacych/ Edytowane 9 Maj 201311 l przez 3Dee