Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam do wykonania kulę billardową tak żeby odbijała odbicie sąsiedniej kuli, podobno trzeba użyć composite ale tak czy siak dodaję bitmapę jako texturę i nie wiem jak ustawić połysk z odbiciem światła aby wyglądała jak nawoskowana....

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

3Dee

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pytaniem na pytanie:)

Czym renderujesz?

 

Zainteresuj się fresnalem w polu reflection :)

Napisano
  • Autor

Uzywałem dotychczas standardowego rendera od 3ds maxa ale na necie widziałem, że inni używają V-raya z tym że ma więcej opcji i trudniej zrozumieć co do czego.... poczytam o fresnalu :)

Napisano
  • Autor

Wiesz, gdzie mogę ustawić te opcje Fresnel? bo gdy wchodzę przez Maps->Reflection-> None-> w tej liśnie nie wiem co wybrać następnie :( proszę o radę

Gdy ustawiam na kuli reflection to robi mi z kuli lustro, które odbija 100% promieni ;/

Pozdrawiam

3Dee

Edytowane przez 3Dee

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności