Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam do wykonania kulę billardową tak żeby odbijała odbicie sąsiedniej kuli, podobno trzeba użyć composite ale tak czy siak dodaję bitmapę jako texturę i nie wiem jak ustawić połysk z odbiciem światła aby wyglądała jak nawoskowana....

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

3Dee

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość kakaku
Napisano

Pytaniem na pytanie:)

Czym renderujesz?

 

Zainteresuj się fresnalem w polu reflection :)

Napisano

Uzywałem dotychczas standardowego rendera od 3ds maxa ale na necie widziałem, że inni używają V-raya z tym że ma więcej opcji i trudniej zrozumieć co do czego.... poczytam o fresnalu :)

Napisano (edytowane)

Wiesz, gdzie mogę ustawić te opcje Fresnel? bo gdy wchodzę przez Maps->Reflection-> None-> w tej liśnie nie wiem co wybrać następnie :( proszę o radę

Gdy ustawiam na kuli reflection to robi mi z kuli lustro, które odbija 100% promieni ;/

Pozdrawiam

3Dee

Edytowane przez 3Dee



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności