Gość jooni22 Napisano 17 Maj 2013 Napisano 17 Maj 2013 Witam, jestem fotografikiem, zajmuje się dokładnie fotografowaniem wesel, przerabiam zdjęcia w domu na starym komputerze, 3gb ram karta graficzna Radeon 9200se. Teraz przyszedł czas aby wymienić mój stary monitor, chciałbym zainwestować w coś lepszego. Mam do wydania na ten cel 3000 zł 22" lub 24" aspekt 16x10. Czy ktoś mógłby doradzić coś dobrego, Zastanawiam się nad kupnem monitora firmy NEC P241W-BK, wie ktoś czy to dobry wybór ?, Czy za tą cenę nie dostanę nic lepszego ?.
KLICEK Napisano 17 Maj 2013 Napisano 17 Maj 2013 jezeli do tej pory ci stykal stary grat do pracy, to raczej 3k na monitor w dzisiejszych czasach to troche przesada ;) kup sobie cos z nizszej polki ;) np sprobowac della na e-ips http://www.agito.pl/monitor-dell-24-led-u2412m-2492-478780.html?utm_source=ceneo.pl&utm_medium=Feed&utm_content=478780&utm_campaign=wszystkie powinien Ci styknac ;) kupisz 2 albo nawet 3 i bedziesz mial centrum dowodzenia jak w starwarsach
Gość jooni22 Napisano 18 Maj 2013 Napisano 18 Maj 2013 Tak, ale jak kupie w przyszłości lepszy komputer to będzie git. Czy karta graficzna obrobi w ogole i czy trzeba go jakoś specjalnie kalibrować ?. Mam 3k na monitor wiec chcę kupić za taką cenę mniej więcej, kwestia czy wszystko będzie funkcjonować i czy kupić eizo czy neca ?.
Traitor Napisano 18 Maj 2013 Napisano 18 Maj 2013 Eizo sreizo...., kup zwyklego dela tak jak pisze Klicek. Eizo podobnie jak karty Quadro, to przepompowane marketingowo produkty.