Jump to content

Particle flow- utrata opacity


JakubHyla
 Share

Recommended Posts

Witam. Zrobiłem ośnieżoną górę z drzewami. Drzewa narzucilem trzema źródłami z particle flowa ustawiając obiekty jako kopie wczesniej utworzonych prostokatow z diffuse i opacity map. I tutaj wlasnie pojawia sie problem- prostokąty na których są drzewa nie są do końca przezroczyste tam gdzie być powinny. Tworzy się jasno-szare obramowanie drzew co nie wygląda estetycznie.

Dodatkowo zaznaczam, że oryginalne tekstury drzew z których kopiowane są do particle flow wyświetlają się normalnie.

Szukałem jakiegoś rozwiązania na forum i poprzez google ale nic nie znalazłem. Czy spotkaliście się z czymś takim? Podejrzewam, że to ma coś wspólnego z nakładaniem sie particles, bo niektóre drzewa wyświetlają się dobrze a inne tak jak opisałem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy