Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Zrobiłem ośnieżoną górę z drzewami. Drzewa narzucilem trzema źródłami z particle flowa ustawiając obiekty jako kopie wczesniej utworzonych prostokatow z diffuse i opacity map. I tutaj wlasnie pojawia sie problem- prostokąty na których są drzewa nie są do końca przezroczyste tam gdzie być powinny. Tworzy się jasno-szare obramowanie drzew co nie wygląda estetycznie.

Dodatkowo zaznaczam, że oryginalne tekstury drzew z których kopiowane są do particle flow wyświetlają się normalnie.

Szukałem jakiegoś rozwiązania na forum i poprzez google ale nic nie znalazłem. Czy spotkaliście się z czymś takim? Podejrzewam, że to ma coś wspólnego z nakładaniem sie particles, bo niektóre drzewa wyświetlają się dobrze a inne tak jak opisałem.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poprawnie ustawiles alfe w materiale? Podrzuc plik i render, bo nie latwo to sobie wyobrazic

Napisano
  • Autor

Pliku nie wrzucę bo wazy ponad 20mb. Ustawienia są dobre- oryginalne drzewa wyświetlają się poprawnie. Coś nie gra przy używaniu particle flowa.

[ATTACH=CONFIG]90563[/ATTACH]

Napisano

Ale to jest render czy viewport? Bo viewport z aktywnymi cieniami i aktywnym ao potrafi czasami przekłamywać przezroczystość.

Napisano
  • Autor

Tylko w renderze to się pojawia. Jeżeli chodzi o cienie to nie mam włączonych w animacji w ogóle.

Napisano

Takie zgadywanie troche, 20mb to maly pliczek. Wrzuc material do globalnych, czyli pod renderem (nie w evencie)

 

testkp.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności