Napisano 21 Maj 201311 l Witam. Zrobiłem ośnieżoną górę z drzewami. Drzewa narzucilem trzema źródłami z particle flowa ustawiając obiekty jako kopie wczesniej utworzonych prostokatow z diffuse i opacity map. I tutaj wlasnie pojawia sie problem- prostokąty na których są drzewa nie są do końca przezroczyste tam gdzie być powinny. Tworzy się jasno-szare obramowanie drzew co nie wygląda estetycznie. Dodatkowo zaznaczam, że oryginalne tekstury drzew z których kopiowane są do particle flow wyświetlają się normalnie. Szukałem jakiegoś rozwiązania na forum i poprzez google ale nic nie znalazłem. Czy spotkaliście się z czymś takim? Podejrzewam, że to ma coś wspólnego z nakładaniem sie particles, bo niektóre drzewa wyświetlają się dobrze a inne tak jak opisałem.
Napisano 21 Maj 201311 l Poprawnie ustawiles alfe w materiale? Podrzuc plik i render, bo nie latwo to sobie wyobrazic
Napisano 21 Maj 201311 l Autor Pliku nie wrzucę bo wazy ponad 20mb. Ustawienia są dobre- oryginalne drzewa wyświetlają się poprawnie. Coś nie gra przy używaniu particle flowa. [ATTACH=CONFIG]90563[/ATTACH]
Napisano 21 Maj 201311 l Ale to jest render czy viewport? Bo viewport z aktywnymi cieniami i aktywnym ao potrafi czasami przekłamywać przezroczystość.
Napisano 21 Maj 201311 l Autor Tylko w renderze to się pojawia. Jeżeli chodzi o cienie to nie mam włączonych w animacji w ogóle.
Napisano 21 Maj 201311 l Takie zgadywanie troche, 20mb to maly pliczek. Wrzuc material do globalnych, czyli pod renderem (nie w evencie)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto