JakubHyla Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Witam. Zrobiłem ośnieżoną górę z drzewami. Drzewa narzucilem trzema źródłami z particle flowa ustawiając obiekty jako kopie wczesniej utworzonych prostokatow z diffuse i opacity map. I tutaj wlasnie pojawia sie problem- prostokąty na których są drzewa nie są do końca przezroczyste tam gdzie być powinny. Tworzy się jasno-szare obramowanie drzew co nie wygląda estetycznie. Dodatkowo zaznaczam, że oryginalne tekstury drzew z których kopiowane są do particle flow wyświetlają się normalnie. Szukałem jakiegoś rozwiązania na forum i poprzez google ale nic nie znalazłem. Czy spotkaliście się z czymś takim? Podejrzewam, że to ma coś wspólnego z nakładaniem sie particles, bo niektóre drzewa wyświetlają się dobrze a inne tak jak opisałem.
Juzwa Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Poprawnie ustawiles alfe w materiale? Podrzuc plik i render, bo nie latwo to sobie wyobrazic
JakubHyla Napisano 21 Maj 2013 Autor Napisano 21 Maj 2013 Pliku nie wrzucę bo wazy ponad 20mb. Ustawienia są dobre- oryginalne drzewa wyświetlają się poprawnie. Coś nie gra przy używaniu particle flowa. [ATTACH=CONFIG]90563[/ATTACH]
Kris_R Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Ale to jest render czy viewport? Bo viewport z aktywnymi cieniami i aktywnym ao potrafi czasami przekłamywać przezroczystość.
JakubHyla Napisano 21 Maj 2013 Autor Napisano 21 Maj 2013 Tylko w renderze to się pojawia. Jeżeli chodzi o cienie to nie mam włączonych w animacji w ogóle.
Juzwa Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Takie zgadywanie troche, 20mb to maly pliczek. Wrzuc material do globalnych, czyli pod renderem (nie w evencie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się