Napisano 23 Maj 201311 l siemqa mam na i imię sebastian i mam problem modeluję w zbrush4r4 kreaturę przypominającą pająka ale jak ustawami na xi y wicie żeby mi robiło to samo po lewej i po prawej stronie to jedno odnoga jest prawidło a 2 dłuższa i nie wiem dla czego tak się dzieje tutaj daje linka do zdjęcie w razie czego http://www71.zippyshare.com/v/88564260/file.html
Napisano 24 Maj 201311 l Celestio. Może najpierw spróbuj opisać prawidłowo swój problem, bo jak narazie to nic z tego nie rozumiem. Może tępy jestem. Nie wiem.
Napisano 24 Maj 201311 l Chodzi o to że jak daję na transformację i aktywuję symetrię to jak robię 2 kończyny na raz i jedna odnoga powinna być taka sama jak i druga a nie jedna krótsza a 2 dłuższa powinny buc obie takie same a nie są
Napisano 24 Maj 201311 l A stworzyłeś zsphere na symetrii?? tą która ci ucieka?? mi się wydaje że przesunołeś transformacją cały model, względem układu współrzędnych. Więc w menu transform kliknij w set pivot point i to powinno pomóc. Jak nie pomoże to daj więcej scr i z włączonym układem współrzędnych.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto