
BloodGollum
Members-
Content Count
18 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
17 GoodAbout BloodGollum
-
Rank
Member
-
BloodGollum started following F/X
-
BloodGollum started following sammael_at
-
Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision, Painkiller Hell and Damnation, Deadfall Adventures), ale nie stronimy też od innych gatunków. Obecnie pracujemy nad nowatorskim projektem Get Even, który burzy granice między gatunkami, odznaczając się przy tym fotorealistyczną oprawą graficzną opartą na skanach 3D. Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je tworzyć. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i zaangażowanie. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas, chcesz uczestniczyć w tworzeniu prawdziwie next genowych gier i wniesiesz coś do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś w gamedevie, skontaktuj się z nami! Obecnie poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko: Character Artist 3D Miejsce pracy: Gliwice (praca na miejscu w studio) Nr referencyjny: CA3D/08/2015 Jakie wyzwania stawiamy: tworzenie modeli nisko- i wysokopoligonowych postaci występujących w grze, tworzenie i mapowanie fotorealistycznych tekstur, praca przy technologii fotoskanów. Czego oczekujemy: doświadczenia w tworzeniu grafiki 3D, bogatego portfolio w modelowaniu i teksturowaniu postaci w 3D, biegłej znajomości programów graficznych 3D typu 3ds Max, Maya, Zbrush itp. znajomości podstawowych zagadnień anatomii i fizjologii człowieka, zaangażowania i odpowiedzialności, dbałości o szczegóły i jakość, kreatywności, umiejętności wychodzenia poza utarte schematy, umiejętności pracy pod presją czasu, w szybko zmieniającym się środowisku, samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, a jednocześnie dobrej współpracy z zespołem. mile widziana znajomość Marvelous Co oferujemy: pracę wśród pasjonatów, możliwość uczestniczenia w tworzeniu projektów innowacyjnych technologicznie i artystycznie, dostęp do najnowszych technologii, współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku i o międzynarodowym zasięgu działania, elastyczne godziny pracy, pomoc przy relokacji, możliwość ciągłego rozwoju i uczenia się od najlepszych. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV wraz z portfolio oraz listu motywacyjnego na adres: [email protected] podając w temacie maila nr referencyjny. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).
-
Jesteś w edyci vertex zmień na edge.
-
Obiekty dodane mają i będą mieć cienie :)
-
- Get Even - https://www.facebook.com/GetEvenGame
-
Problem ze zmapowaniem obłego chodnika, unwrap UVW
BloodGollum replied to majeranek's topic in Teksturowanie / Texturing
Wrzuć obiekt do uvlayout i wciśnij (ctrl + i ) -
A stworzyłeś zsphere na symetrii?? tą która ci ucieka?? mi się wydaje że przesunołeś transformacją cały model, względem układu współrzędnych. Więc w menu transform kliknij w set pivot point i to powinno pomóc. Jak nie pomoże to daj więcej scr i z włączonym układem współrzędnych.
-
Postać 3d - Mężczyzna w saunie
BloodGollum replied to blax_one's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
spoko ale ten ręcznik czy inne okrycie psuje całkiem odbiór, zrezygnuj z niego na saunie jest się tylko z ręcznikiem na biodrach. Ten materiał wyszedł słabo i jest bardzo płasko dzięki temu. -
Mi się podoba nowy design strony
-
dDo-plugin PS przyspieszajacy texturowanie.
BloodGollum replied to MariushO's topic in Aktualności (mam newsa)
już to było -
Destiny nowa gra firmy Bungie twórców Halo: Combat Evolved. Destiny według zapowiedzi powinno pojawić się na przełomie 2013/2014r. na PS3 i Xboxie 360. Twórcy myślą także o next-genach i wersji na PC.
-
zobaczymy w kwietniu
-
"Komuś w studiu Gearbox chyba troszkę za bardzo spodobał się film "Bękarty wojny", bo najnowsza odsłona Brothers in Arms zdecydowanie do wiernych faktom historycznym nie należy. Jeśli macie już serdecznie dość wszelkich tytułów podchodzących na poważnie do tematu II Wojny Światowej, to Furious 4 może okazać się Waszym lekarstwem na nudę." http://www.youtube.com/watch?v=z-1gHDWUzlI&feature=player_embedded