majeranek Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Witam. Mam problem ze zmapowaniem chodnika. Jest on dosyć kręty i z tego co wyczytałem jest sposób na jego rozwinięcie dzięki czemu kratka układałaby się po łuku, ale nie mogę znaleźć jak to zrobić :/ Screen jak to wygląda: http://img835.imageshack.us/img835/4760/zscr.jpg PS: Macie jakąś fajną teksturę kostki brukowej zapętlonej? Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frmdbl Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 (edited) Z taką topologią to raczej będzie ciężko. Teoretycznie możesz wyprostować zewnętrzne verteksy, przypiąć i użyć pelt mappingu ale prościej będzie przemodelować. Gdyby to był pasek quadów 'Reshape Elements'-> 'Straighten Selection' Edited July 11, 2013 by frmdbl Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Poczytaj o spline mapping http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-0ECEB654-76FB-4C2F-9CCD-57A03EA3A9C0.htm,topicNumber=d30e113138 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodGollum Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Wrzuć obiekt do uvlayout i wciśnij (ctrl + i ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now