Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sembero
Napisano

siemqa mam na i imię sebastian i mam problem modeluję w zbrush4r4 kreaturę przypominającą pająka ale jak ustawami na xi y wicie żeby mi robiło to samo po lewej i po prawej stronie to jedno odnoga jest prawidło a 2 dłuższa i nie wiem dla czego tak się dzieje tutaj daje linka do zdjęcie w razie czego http://www71.zippyshare.com/v/88564260/file.html

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Celestio. Może najpierw spróbuj opisać prawidłowo swój problem, bo jak narazie to nic z tego nie rozumiem. Może tępy jestem. Nie wiem.

Gość sembero
Napisano

Chodzi o to że jak daję na transformację i aktywuję symetrię to jak robię 2 kończyny na raz i jedna odnoga powinna być taka sama jak i druga a nie jedna krótsza a 2 dłuższa powinny buc obie takie same a nie są

Napisano

A stworzyłeś zsphere na symetrii?? tą która ci ucieka?? mi się wydaje że przesunołeś transformacją cały model, względem układu współrzędnych. Więc w menu transform kliknij w set pivot point i to powinno pomóc. Jak nie pomoże to daj więcej scr i z włączonym układem współrzędnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności