Gość sembero Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 siemqa mam na i imię sebastian i mam problem modeluję w zbrush4r4 kreaturę przypominającą pająka ale jak ustawami na xi y wicie żeby mi robiło to samo po lewej i po prawej stronie to jedno odnoga jest prawidło a 2 dłuższa i nie wiem dla czego tak się dzieje tutaj daje linka do zdjęcie w razie czego http://www71.zippyshare.com/v/88564260/file.html
Cent Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Celestio. Może najpierw spróbuj opisać prawidłowo swój problem, bo jak narazie to nic z tego nie rozumiem. Może tępy jestem. Nie wiem.
Gość sembero Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Chodzi o to że jak daję na transformację i aktywuję symetrię to jak robię 2 kończyny na raz i jedna odnoga powinna być taka sama jak i druga a nie jedna krótsza a 2 dłuższa powinny buc obie takie same a nie są
BloodGollum Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 A stworzyłeś zsphere na symetrii?? tą która ci ucieka?? mi się wydaje że przesunołeś transformacją cały model, względem układu współrzędnych. Więc w menu transform kliknij w set pivot point i to powinno pomóc. Jak nie pomoże to daj więcej scr i z włączonym układem współrzędnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się