makej Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 czy da sie ustawić aby rendering odbywał sie z kilku kamer kilka sekund z jednej potem kilka sekund z innej itd
Miłosz3ds Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 Hmm, czyli chcesz zrobić po prostu montaż w 3ds maxie? :P Niby można, ale mały ma to sens. Możesz to załatwić backburnerem - albo nawet animować jedną kamerę, a w momencie kiedy chcesz "zmienić kamerę" robisz nagłe przejście z jednej klatki na drugą, tzn po prostu nagle zmieniasz to położenie kamery.
Szosz Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 Pamiętaj, że jak zmienisz położenie kamery z klatki na klatkę (swoją drogą rozwiąże to Twój problem), to pamiętaj zmienić (edytować) krzywą poruszania się kamery po x,y,z na skok w rozegranym menu czasu, np inaczej wyjdzie Ci wolne poruszanie się kamery przez cały czas.
makej Napisano 26 Maj 2013 Autor Napisano 26 Maj 2013 to o czym piszesz Szosz to jest mój odwieczny problem i nie tylko z kamerami zawsze o tym zapominam
Szosz Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 No jak przechodzę do zabawy z czasem to myśleć trzeba na potęgę inaczej robi się trzy razy dłużej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się