Napisano 26 Maj 201311 l czy da sie ustawić aby rendering odbywał sie z kilku kamer kilka sekund z jednej potem kilka sekund z innej itd
Napisano 26 Maj 201311 l Hmm, czyli chcesz zrobić po prostu montaż w 3ds maxie? :P Niby można, ale mały ma to sens. Możesz to załatwić backburnerem - albo nawet animować jedną kamerę, a w momencie kiedy chcesz "zmienić kamerę" robisz nagłe przejście z jednej klatki na drugą, tzn po prostu nagle zmieniasz to położenie kamery.
Napisano 26 Maj 201311 l Pamiętaj, że jak zmienisz położenie kamery z klatki na klatkę (swoją drogą rozwiąże to Twój problem), to pamiętaj zmienić (edytować) krzywą poruszania się kamery po x,y,z na skok w rozegranym menu czasu, np inaczej wyjdzie Ci wolne poruszanie się kamery przez cały czas.
Napisano 26 Maj 201311 l Autor to o czym piszesz Szosz to jest mój odwieczny problem i nie tylko z kamerami zawsze o tym zapominam
Napisano 26 Maj 201311 l No jak przechodzę do zabawy z czasem to myśleć trzeba na potęgę inaczej robi się trzy razy dłużej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto