kingwins Napisano 30 Maj 2013 Share Napisano 30 Maj 2013 Witam, Sculptris wciągnął mnie jak czarna dziura, poniżej moja druga rzeźba w życiu, proszę o ocenę w skali od jeden do miliona. Ucho się nie liczy, włosy też na szybko, właściwie to siedziałem tylko nad ustami, nosem i policzkami i troche nad oczami. W sumie 4-5h. Jak najlepiej robić progress w sculptowaniu, wymodelować 100 głów? Czy może przestudiować anatomię? Ile mi brakuje do zostania najlepszym sculptorem na świecie? Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]90648[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lee666 Napisano 30 Maj 2013 Share Napisano 30 Maj 2013 spoko ci idzie .. ja najwiekrzu progres zrobiłem robiąc jedną głowe na dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 30 Maj 2013 Share Napisano 30 Maj 2013 najlepiej nauczysz się studiując anatomię robiąc główki z refelek, powiedzmy tak przykładowo z 1000 główek i będzie dobrze. no troszeczkę CI jeszcze brakuje, są gorsi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) Update 7 godzin pracy od początku, w tym połowa to walka z wiatrakami, to jest nawiększy problem sculptrisa: jak coś się nie uda za pierwszym raziem i chcesz to wygładzić (np. usta, oczy itp) i zrobić nowe to trzeba się dlugo bawić trisami - wygładzić najpierw, potem zubożyć siatkę a i tak nigdy już nie będzie tak gładko jak na początku - to jest nawiększy problem sculptrisa i tutaj widac ogromną przewagę zbrusha, szkoda :( Sculptris to jednak zabwka a nie pełnowartościowy soft Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez kingwins Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 9 Czerwiec 2013 Share Napisano 9 Czerwiec 2013 A tam przypadkiem nie było rebuild geometry i on usuwał z płaskich powierzchni gęste trisy? było coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2013 A tam przypadkiem nie było rebuild geometry i on usuwał z płaskich powierzchni gęste trisy? było coś takiego. Właśnie o tym mówię, taki zabieg jest czasochłonny i bardzo trudno wrócić do gładkiej powierzchni, w Zbrushu to jest banał w porównaniu z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się