Skocz do zawartości

Teczka3D: Sculptris


kingwins

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Sculptris wciągnął mnie jak czarna dziura, poniżej moja druga rzeźba w życiu, proszę o ocenę w skali od jeden do miliona.

Ucho się nie liczy, włosy też na szybko, właściwie to siedziałem tylko nad ustami, nosem i policzkami i troche nad oczami. W sumie 4-5h.

 

Jak najlepiej robić progress w sculptowaniu, wymodelować 100 głów? Czy może przestudiować anatomię?

Ile mi brakuje do zostania najlepszym sculptorem na świecie?

 

Pozdrawiam

 

 

[ATTACH=CONFIG]90648[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Update

 

7 godzin pracy od początku, w tym połowa to walka z wiatrakami, to jest nawiększy problem sculptrisa: jak coś się nie uda za pierwszym raziem i chcesz to wygładzić (np. usta, oczy itp) i zrobić nowe to trzeba się dlugo bawić trisami - wygładzić najpierw, potem zubożyć siatkę a i tak nigdy już nie będzie tak gładko jak na początku - to jest nawiększy problem sculptrisa i tutaj widac ogromną przewagę zbrusha, szkoda :(

Sculptris to jednak zabwka a nie pełnowartościowy soft

Edytowane przez kingwins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam przypadkiem nie było rebuild geometry i on usuwał z płaskich powierzchni gęste trisy? było coś takiego.

 

Właśnie o tym mówię, taki zabieg jest czasochłonny i bardzo trudno wrócić do gładkiej powierzchni, w Zbrushu to jest banał w porównaniu z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności