Jump to content

Teczka3D: Sculptris


 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Sculptris wciągnął mnie jak czarna dziura, poniżej moja druga rzeźba w życiu, proszę o ocenę w skali od jeden do miliona.

Ucho się nie liczy, włosy też na szybko, właściwie to siedziałem tylko nad ustami, nosem i policzkami i troche nad oczami. W sumie 4-5h.

 

Jak najlepiej robić progress w sculptowaniu, wymodelować 100 głów? Czy może przestudiować anatomię?

Ile mi brakuje do zostania najlepszym sculptorem na świecie?

 

Pozdrawiam

 

 

[ATTACH=CONFIG]90648[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

Update

 

7 godzin pracy od początku, w tym połowa to walka z wiatrakami, to jest nawiększy problem sculptrisa: jak coś się nie uda za pierwszym raziem i chcesz to wygładzić (np. usta, oczy itp) i zrobić nowe to trzeba się dlugo bawić trisami - wygładzić najpierw, potem zubożyć siatkę a i tak nigdy już nie będzie tak gładko jak na początku - to jest nawiększy problem sculptrisa i tutaj widac ogromną przewagę zbrusha, szkoda :(

Sculptris to jednak zabwka a nie pełnowartościowy soft

Edited by kingwins
Link to comment
Share on other sites

A tam przypadkiem nie było rebuild geometry i on usuwał z płaskich powierzchni gęste trisy? było coś takiego.

 

Właśnie o tym mówię, taki zabieg jest czasochłonny i bardzo trudno wrócić do gładkiej powierzchni, w Zbrushu to jest banał w porównaniu z tym.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy