kingwins Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Witam, Sculptris wciągnął mnie jak czarna dziura, poniżej moja druga rzeźba w życiu, proszę o ocenę w skali od jeden do miliona. Ucho się nie liczy, włosy też na szybko, właściwie to siedziałem tylko nad ustami, nosem i policzkami i troche nad oczami. W sumie 4-5h. Jak najlepiej robić progress w sculptowaniu, wymodelować 100 głów? Czy może przestudiować anatomię? Ile mi brakuje do zostania najlepszym sculptorem na świecie? Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]90648[/ATTACH] Link to comment Share on other sites More sharing options...
lee666 Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 spoko ci idzie .. ja najwiekrzu progres zrobiłem robiąc jedną głowe na dzień Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 najlepiej nauczysz się studiując anatomię robiąc główki z refelek, powiedzmy tak przykładowo z 1000 główek i będzie dobrze. no troszeczkę CI jeszcze brakuje, są gorsi ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingwins Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 (edited) Update 7 godzin pracy od początku, w tym połowa to walka z wiatrakami, to jest nawiększy problem sculptrisa: jak coś się nie uda za pierwszym raziem i chcesz to wygładzić (np. usta, oczy itp) i zrobić nowe to trzeba się dlugo bawić trisami - wygładzić najpierw, potem zubożyć siatkę a i tak nigdy już nie będzie tak gładko jak na początku - to jest nawiększy problem sculptrisa i tutaj widac ogromną przewagę zbrusha, szkoda :( Sculptris to jednak zabwka a nie pełnowartościowy soft Edited June 9, 2013 by kingwins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 A tam przypadkiem nie było rebuild geometry i on usuwał z płaskich powierzchni gęste trisy? było coś takiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingwins Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 A tam przypadkiem nie było rebuild geometry i on usuwał z płaskich powierzchni gęste trisy? było coś takiego. Właśnie o tym mówię, taki zabieg jest czasochłonny i bardzo trudno wrócić do gładkiej powierzchni, w Zbrushu to jest banał w porównaniu z tym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now