Napisano 31 Maj 201311 l Witam, czy ktoś z was ma może jakiś w miarę prosty sposób na pozbycie się "szwów" widocznych na krawędziach łączeń skybox'a ? Chodzi o to, że robię "coś z niczego" - pseudo spacer bazujący na materiałach typu ruchoma panorama 360 w swf. Wydarłem już z swf'a zdjęcia, wsadziłem do Unity do skyboxa. Problem w tym, że w niektórych miejscach w Unity na złączeniu boków skyBoxa widać białe kreski (szerokości tak mniej więcej 1 px). W pliku swf tego nie było. Czy można się tego jakoś pozbyć ? W Quest 3D byłą taka opcja, przy teksturach, wystarczyło jakąś V (fajke) zaznaczyć i szwy znikały. Ktoś się orientuje czy można to jakoś usunąc ? Pozdrawiam.
Napisano 31 Maj 201311 l W opcjach importu tekstury jest rodzaj zawijania - Repeat i Clamp. Ustawienie na Clamp powinno pomóc.
Napisano 31 Maj 201311 l Autor Normalnie ziom, jesteś "boski". Jak cie kiedyś spotkam na swej drodze dam ci buzi ;p. Pomogło. Dzięki wielkie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto