Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

czy ktoś z was ma może jakiś w miarę prosty sposób na pozbycie się "szwów" widocznych na krawędziach łączeń skybox'a ?

Chodzi o to, że robię "coś z niczego" - pseudo spacer bazujący na materiałach typu ruchoma panorama 360 w swf.

Wydarłem już z swf'a zdjęcia, wsadziłem do Unity do skyboxa. Problem w tym, że w niektórych miejscach w Unity na złączeniu boków skyBoxa widać białe kreski (szerokości tak mniej więcej 1 px). W pliku swf tego nie było.

 

Czy można się tego jakoś pozbyć ? W Quest 3D byłą taka opcja, przy teksturach, wystarczyło jakąś V (fajke) zaznaczyć i szwy znikały.

 

Ktoś się orientuje czy można to jakoś usunąc ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W opcjach importu tekstury jest rodzaj zawijania - Repeat i Clamp. Ustawienie na Clamp powinno pomóc.

Napisano
  • Autor

Normalnie ziom, jesteś "boski". Jak cie kiedyś spotkam na swej drodze dam ci buzi ;p.

 

Pomogło. Dzięki wielkie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności