stobolewski Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 Witam, czy ktoś z was ma może jakiś w miarę prosty sposób na pozbycie się "szwów" widocznych na krawędziach łączeń skybox'a ? Chodzi o to, że robię "coś z niczego" - pseudo spacer bazujący na materiałach typu ruchoma panorama 360 w swf. Wydarłem już z swf'a zdjęcia, wsadziłem do Unity do skyboxa. Problem w tym, że w niektórych miejscach w Unity na złączeniu boków skyBoxa widać białe kreski (szerokości tak mniej więcej 1 px). W pliku swf tego nie było. Czy można się tego jakoś pozbyć ? W Quest 3D byłą taka opcja, przy teksturach, wystarczyło jakąś V (fajke) zaznaczyć i szwy znikały. Ktoś się orientuje czy można to jakoś usunąc ? Pozdrawiam.
arev Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 W opcjach importu tekstury jest rodzaj zawijania - Repeat i Clamp. Ustawienie na Clamp powinno pomóc.
stobolewski Napisano 31 Maj 2013 Autor Napisano 31 Maj 2013 Normalnie ziom, jesteś "boski". Jak cie kiedyś spotkam na swej drodze dam ci buzi ;p. Pomogło. Dzięki wielkie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się