stobolewski Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Witam, czy ktoś z was ma może jakiś w miarę prosty sposób na pozbycie się "szwów" widocznych na krawędziach łączeń skybox'a ? Chodzi o to, że robię "coś z niczego" - pseudo spacer bazujący na materiałach typu ruchoma panorama 360 w swf. Wydarłem już z swf'a zdjęcia, wsadziłem do Unity do skyboxa. Problem w tym, że w niektórych miejscach w Unity na złączeniu boków skyBoxa widać białe kreski (szerokości tak mniej więcej 1 px). W pliku swf tego nie było. Czy można się tego jakoś pozbyć ? W Quest 3D byłą taka opcja, przy teksturach, wystarczyło jakąś V (fajke) zaznaczyć i szwy znikały. Ktoś się orientuje czy można to jakoś usunąc ? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arev Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 W opcjach importu tekstury jest rodzaj zawijania - Repeat i Clamp. Ustawienie na Clamp powinno pomóc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stobolewski Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Normalnie ziom, jesteś "boski". Jak cie kiedyś spotkam na swej drodze dam ci buzi ;p. Pomogło. Dzięki wielkie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now