Jump to content

[UNITY3D]: Szwy na złączeniu boków skybox'a


stobolewski
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

czy ktoś z was ma może jakiś w miarę prosty sposób na pozbycie się "szwów" widocznych na krawędziach łączeń skybox'a ?

Chodzi o to, że robię "coś z niczego" - pseudo spacer bazujący na materiałach typu ruchoma panorama 360 w swf.

Wydarłem już z swf'a zdjęcia, wsadziłem do Unity do skyboxa. Problem w tym, że w niektórych miejscach w Unity na złączeniu boków skyBoxa widać białe kreski (szerokości tak mniej więcej 1 px). W pliku swf tego nie było.

 

Czy można się tego jakoś pozbyć ? W Quest 3D byłą taka opcja, przy teksturach, wystarczyło jakąś V (fajke) zaznaczyć i szwy znikały.

 

Ktoś się orientuje czy można to jakoś usunąc ?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy