Juzwa Napisano 6 Czerwiec 2013 Napisano 6 Czerwiec 2013 Witam, Czy modyfikator Displace da sie ustawic by wspoldzialal z istniejacym mapowaniem? Mimo iz ustawiam w opcjach "Use Existing Mapping" to i tak modyfikator robi swoj wlasny mapping. A chodzi mi o to by kierunek tych wgniecen byl taki jak kierunek rzeczywistej uv
Juzwa Napisano 7 Czerwiec 2013 Autor Napisano 7 Czerwiec 2013 Okej, udalo mi sie to rozpracowac: Otoz wyglada na to ze displace uzywa opcji "use existing mapping" tylko w slocie bitmap EDIT: Okej, znalazlem odpowiedz. Problem lezal w proceduralnej mapie, czyli trzeba bylo zmienic koordynaty na "explicit map channel"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się