Juzwa Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Witam, Czy modyfikator Displace da sie ustawic by wspoldzialal z istniejacym mapowaniem? Mimo iz ustawiam w opcjach "Use Existing Mapping" to i tak modyfikator robi swoj wlasny mapping. A chodzi mi o to by kierunek tych wgniecen byl taki jak kierunek rzeczywistej uv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juzwa Posted June 7, 2013 Author Share Posted June 7, 2013 Okej, udalo mi sie to rozpracowac: Otoz wyglada na to ze displace uzywa opcji "use existing mapping" tylko w slocie bitmap EDIT: Okej, znalazlem odpowiedz. Problem lezal w proceduralnej mapie, czyli trzeba bylo zmienic koordynaty na "explicit map channel" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now