lsebastian Napisano 7 Czerwiec 2013 Napisano 7 Czerwiec 2013 Witam, przejrzałem część forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi o wykonanie czegoś takiego jak na tych filmach , Nie jestem pewien czy autor używa do tego tableta, a jeśli tak to czy można uzyskać podobny efekt bez, bo w żaden sposób nie udało mi się malować po obiekcie tak jak autor. Druga sprawa to tworzenie textury przy użyciu cavity mask. Szukałem trochę na ten temat w internecie ale jedyne co znalazłem, to poradniki na których ta funkcja działa prawidłowo. Gdy wypalam texture z maski to wygląda to w ten sposób, [ATTACH=CONFIG]90740[/ATTACH] a mi chodzi o coś takiego jak tutaj [ATTACH=CONFIG]90741[/ATTACH] , używam zbrusha4r2. Bendę wdzięczny za pomoc w tej sprawie, miłego dnia.
lsebastian Napisano 11 Czerwiec 2013 Autor Napisano 11 Czerwiec 2013 (edytowane) Może zbyt niejasno opisałem problem, ale znalazłem rozwiązanie na you tube . Trzeba było wybrać z górnej belki Brush -> Auto Masking , i włączyć TUTAJ CavityMask. Teraz pojawił sie inny problem , nie mogę rozmazać tego co namalowałem, mam takie ustawienia jak na obrazie. [ATTACH=CONFIG]90767[/ATTACH] Może ktoś z was wie o co chodzi ? Znalazłem pewne rozwiązanie w zbrush 4r2, należy pod warstwą cavity mask umiescić kolejną warstwe z podkładem który wypełnia cały obszar na którym jest cavity mask, i wtedy należy zcalić obydwie warstwy, po tym dziwnym zabiegu bedzel smooth zaczyna działać ( i można dzięki temu dalej pracować na warstwach). Można też odrazu wypełnić warstwe kolorem i wtedy zacząć po niej malować. Edytowane 20 Sierpień 2015 przez lsebastian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się