kingwins Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Witam ponownie, Po przestawieniu się na Linear Workflow mam problem z dopasowaniem kolorów, przy gamma 1.0 kolor "przepisany" z Photoshopa (RGB) był identyczny w 3dmax, teraz kolor przepisany w ten sam sposób jest za jasny... jest na to jakiś myk? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damienza Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Daj korekcje gammy dla textury na 0.455 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotisded Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 na 0.454545 ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingwins Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 (edited) Podziękował Rozumiem że tam jak się ładuje bitmapę to daję gamma override 0.454545? Edited June 18, 2013 by kingwins Link to comment Share on other sites More sharing options...
_LoGaN_ Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 To jest tak: Jesli nie chcesz zmieniac gamy na gexturze to podczas ladowania jej w maxie zaznacz gamma overwrite i wpisz 2.2 jesli chcesz to zrobic na texturze i nic nie zmieniac w maxie podczas ladowania to w photoshopie czy jakims innym sofcie do edycji obrazu zmien gamme textury na 0.454545. Osobiscie polecam sposob pierwszy czyli przez overwritowanie gammy podczas ladowania textury do maxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingwins Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 (edited) OK, a jeśli chcę przepisać po prostu KOLOR do maxa to robie sobie w PS layer o porządanym kolorze i zadaje mu korekcję gammy też a dopiero potem pipetka i przepisuje kolor? PS sprawdziłem, działa. Szkoda że w Color Correction jak klikam Map: (kolor) to nie ma normalnej skali RGB tylko jakiś kosmos - to by dużo ułatwiło, nie trzeba by Photoshopa Edited June 18, 2013 by kingwins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now