Skocz do zawartości

Damienza

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ja dostałem wejściówkę :) tak max3d w temacie
  2. Damienza odpowiedział kingwins → na temat → V-Ray
    Daj korekcje gammy dla textury na 0.455
  3. w bake set ustawiasz jakie obiekty chcesz miec zbejkowane, batch bake bejkuje Ci te które znajdują się w bake setach. Mib_amb_occlusion najlepiej podpiac pod incandescence, a dla pozostałych wartości dać 0. W ustawieniach setów w opcji color mode zaznaczyć "Light and Color. Osobiście do bakeowania stosuję turtla który bardziej się do tego nadaje moim zdaniem.
  4. jeśli już ustawisz odpowiednie wartości noisa to potestuj też wartości bumpa od -1 do 1 albo i więcej
  5. Nie wiem czemu ale chyba źle link podpięty jest na głównej bo linkuje mi do poprzedniego. A sama praca- klasa, ciekawe kiedy ja będę takie trzaskał :D
  6. wczorajsze nagranie jest na stronie http://area.autodesk.com/siggraph2011 w zakładce Guests
  7. u mnie otwiera się tylko kawałek twojej pracy. ;/
  8. ja już prawie wszystkie warstwy wyrenderowałem, teraz mi zostaje tylko postprodukcja i za kilka dni wstawie
  9. do mnie też przyszły ;], ale już zdążyłem zamówić na allegro
  10. do końca konkursu zostało jeszcze pół miesiąca. Pewnie dojdzie jeszcze sporo prac, w tym moja :]
  11. ja polecam nowego gnomona o stereo http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/870/Stereoscopic-Camera-Fundamentals
  12. Damienza odpowiedział Damienza → na temat → Maya
    Znam tylko sposób z exportem ruchu kamery w pliku .ma który można otworzyć w AFie, ale problem polega na tym, że muszę to wciągnąć do Combustion, który nie czyta ich.
  13. Damienza dodał temat → w Maya
    czesc, wie ktoś może jak wypalić w mayi pliki RPF? Renderowałem do RLA, ale nie ma w nich informacji o ruchu kamery na którym mi zależy.
  14. Damienza odpowiedział mandi → na temat → Maya
    odznacz "enable default light" w render settings
  15. Damienza odpowiedział Damienza → na temat → Maya
    już to jakoś rozwiązałem. Trzeba było sporo zoptymalizować scene bo było w niej ponad 10 tys. małych obiektów i podczas renderowania w cmd długo przeliczało "DAG node". Do dzisiaj nie wiem czemu tak sie długo renderowało wcześniej renderowałem inną scene z tyloma obiektami i jakoś dużo szybciej szło.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności