Napisano 18 Czerwiec 201311 l Witam ponownie, Po przestawieniu się na Linear Workflow mam problem z dopasowaniem kolorów, przy gamma 1.0 kolor "przepisany" z Photoshopa (RGB) był identyczny w 3dmax, teraz kolor przepisany w ten sam sposób jest za jasny... jest na to jakiś myk? Pozdrawiam
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Autor Podziękował Rozumiem że tam jak się ładuje bitmapę to daję gamma override 0.454545? Edytowane 18 Czerwiec 201311 l przez kingwins
Napisano 18 Czerwiec 201311 l To jest tak: Jesli nie chcesz zmieniac gamy na gexturze to podczas ladowania jej w maxie zaznacz gamma overwrite i wpisz 2.2 jesli chcesz to zrobic na texturze i nic nie zmieniac w maxie podczas ladowania to w photoshopie czy jakims innym sofcie do edycji obrazu zmien gamme textury na 0.454545. Osobiscie polecam sposob pierwszy czyli przez overwritowanie gammy podczas ladowania textury do maxa.
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Autor OK, a jeśli chcę przepisać po prostu KOLOR do maxa to robie sobie w PS layer o porządanym kolorze i zadaje mu korekcję gammy też a dopiero potem pipetka i przepisuje kolor? PS sprawdziłem, działa. Szkoda że w Color Correction jak klikam Map: (kolor) to nie ma normalnej skali RGB tylko jakiś kosmos - to by dużo ułatwiło, nie trzeba by Photoshopa Edytowane 18 Czerwiec 201311 l przez kingwins
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto