kingwins Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 Witam ponownie, Po przestawieniu się na Linear Workflow mam problem z dopasowaniem kolorów, przy gamma 1.0 kolor "przepisany" z Photoshopa (RGB) był identyczny w 3dmax, teraz kolor przepisany w ten sam sposób jest za jasny... jest na to jakiś myk? Pozdrawiam
kingwins Napisano 18 Czerwiec 2013 Autor Napisano 18 Czerwiec 2013 (edytowane) Podziękował Rozumiem że tam jak się ładuje bitmapę to daję gamma override 0.454545? Edytowane 18 Czerwiec 2013 przez kingwins
_LoGaN_ Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 To jest tak: Jesli nie chcesz zmieniac gamy na gexturze to podczas ladowania jej w maxie zaznacz gamma overwrite i wpisz 2.2 jesli chcesz to zrobic na texturze i nic nie zmieniac w maxie podczas ladowania to w photoshopie czy jakims innym sofcie do edycji obrazu zmien gamme textury na 0.454545. Osobiscie polecam sposob pierwszy czyli przez overwritowanie gammy podczas ladowania textury do maxa.
kingwins Napisano 18 Czerwiec 2013 Autor Napisano 18 Czerwiec 2013 (edytowane) OK, a jeśli chcę przepisać po prostu KOLOR do maxa to robie sobie w PS layer o porządanym kolorze i zadaje mu korekcję gammy też a dopiero potem pipetka i przepisuje kolor? PS sprawdziłem, działa. Szkoda że w Color Correction jak klikam Map: (kolor) to nie ma normalnej skali RGB tylko jakiś kosmos - to by dużo ułatwiło, nie trzeba by Photoshopa Edytowane 18 Czerwiec 2013 przez kingwins
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się