Napisano 26 Sierpień 200420 l mam taki pomysl na wygranie tej bitwy ;) animacja ma byc utrzymana w stylu pantomimy, lala bedzie biegac, skakac, pokonywac przeszkody i inne grozace jej zyciu niebezpieczenstwa ale o tym wszystkin bedzie mozna dowiedziec sie tylko z obserwacji jej zachowan i ewentualnie dochodzacych odglosow poniewaz nie bedzie zadnego toru przeszkod, oprucz lali w scenie bedzie tylko plaszczyzna ziemi i nic wiecej narazie tyle zabieram sie do roboty
Napisano 28 Sierpień 200420 l Autor zaczalem prace nad szkieleten modelowanie ziemi narazie sobie odpuszczam:)
Napisano 28 Sierpień 200420 l Ja użyłem bipeda i nie żałuję :-). Dla mnie(jako początkującego) łatwo robi się szkielet bez innych zabiegów. Animację możesz zrobić importując bipeda, animując go w osobnym pliku, a potem łączysz stworzone animacje(dla początkującego wymarzona rzecz), lecz jeśli znasz się na tym bardziej to chyba lepsze są kości(nie wiem bo jeszcze do tego nie doszłem) i dają więcej mozliwości. Witam rywala i życzę udanej animacji
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor skonczylen juz szkielet i zabieram sie za skina czekam na wasze opinie bo ja sie specjalnie natym nieznam
Napisano 30 Sierpień 200420 l Przydało by się ciachnąć przedramię choćby na pół... Zauważ że może nie obracając łokcia skręcić przedramię wraz z nadgarstkiem. W przypadku Twojego ustawienia nie jest to możliwe... Reszta jest super choć moim zdaniem przesadziłeś z ilością kości w kręgosłupie i może Ci to niepotrzebnie komplikować życie... Trzymam kciuki!
Napisano 2 Wrzesień 200420 l Autor dzieki za komentarz niestety przez kila nastepnych dni nie bede mogl nic robic z ta animacja bo jade do francji ale jak wruce to sie za nia zabieram
Napisano 24 Wrzesień 200420 l Autor wrucilem i zabieram sie do roboty narazie skonczylem riggowenie teraz musze dopracowac scenariusz bo go wlasciwie jeszcze nie mam a tu widac jak sie jej fajnie zginaja nogi
Napisano 26 Wrzesień 200420 l Autor moze ktos mi moze doradzic w sprawie scenariusza bo man problem jak swoj pomysl zmiescic 20s moja koncepcja jest taka: 1)przeszkod w mormalnym tego slowa zanczeniu ma niebyc ma to byc normalny swiat w jakim ma codzien zyjemy tylko nie bedzie go widac i w z tego maja sie brac wszystkie trudnosci 2) nic nie bedzie widac bo lala bedzie slepa ma to byc "swiat widziany oczami niewidonego"jesli moge tak powiedziec chialem to zrealizowac w mastepujacy sposob: akcja zaczyna sie u lali w domu, chodzi po swoim mieszkaniu parzy sobie kawe i przygtowuje sie do wyjscia- po znanym sobie miejscu parusza sie jak osoba pelnosprawna, nastepnie wyczodzi na klatke schodowa i zaczynaja sie przeszkody : schody klamki itd. , ale prawdziwy tor przeszkod czeka ja na ulicy: stopnie, krawezniki, ludie , kosze na smieci itd, potem lala jest znow w domu pije kawe (powtorka pierwszego ujecia) ale tym razem kametra pokazuje jej twarz i widas ze jest slepa. niestety nie mam pomyslu na to jak zrealizowac ten pomysl w czasie krutszym niz minuta wiec jak ktos wie jak scisnac to do 20s ( regulamin) to prosze niech mi powie bo ja nie man pojecia
Napisano 26 Wrzesień 200420 l regulamin z tego co pamiętam dopuszcza pewien poślizg czasowy.... chyba do 30 procent, ale znajdziesz to gdzies w postach. W mojej pracy muza trwa 50 sekund zeby miałą sens.. i tez mam ten problem ;)
Napisano 27 Wrzesień 200420 l CUG!! Jeśli przekroczysz dozwolony czas o 2 sekundy to Cię zdyskwalifikujemy!!! Co ty sobie myślisz? .................................... stawiaj Twój film na pierwszym miejscu... zawsze. Zrealizuj najlepiej jak potrafisz. Jeśli komisja uzna że jesteś za dobry, zbyt ambitny, niepokorny, to najwyżej potniesz swoje dzieło i wrzucisz wersję small.... a satysfakcja będzie Twoja i tylko Twoja... pozdrawiam