Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Klasyczny obiekt czyli butelka na klasycznym tle czyli szmaty :) Render w MentalRay (jakieś 40 min) post w photoshopku. Czekam na komentarze :)
Eyescream Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Całkiem przyjemna pracka tylko trochę nie pasują takie ostre i prostokątne refleksy na butelce.
Cug Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 fajnie poza tymi prostokatami wszystko mi sie podoba tylko interesuje mnie to ile z tego co widaj zrobiles w ps
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 w sumie to photoshopka tu tak dużo nie jest ale różnic jest znaczna, generalnie użyłem tylko sharpen, film grain, podbiłem kontrast i lekko zmiękczyłem :) Ale daje wersje prosto z maxa, bez żadnych usprawnień :)
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 co do tych odbić na butelce to miały symulować odbicia softboxów ale może fakycznie nie zaciekawie to wyszło
leander Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Wersja z maxa lepsza, plastyczniejsza, duze kontrasty w pierwszej wersji sa efektowne, ale w rzeczywistosci psuja obraz, z "film grain" tez trzeba uwazac, rzucony na calosc splaszcza obraz. Bardzo ladna ta ostatnia wersja.
MareG Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Ja jednak zdecydowanie pierwszą z ziarenkiem, tylko sciagnalbym nieco nasycenie koloru. BDB praca, swietna kompozycja i ten "studyjny fotorealizm" jak najbardziej!!! Milo ogladac cos takiego nie tylko na forum fotograficznym:) Pozdro
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 Dzięki za komentarze właśnie o taki studyjny efekt mi chodziło. Muszę tylko gdzieś wygrzebać fotki z pracowni(chyba mam jakieś butelki) i sprawdzić czy softboxy się tak odbijają :) Pozdrawiam
Gość raminez Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 pierwsz wersja jest ciekawsz tylko jedno ale material na wysokosci szyjki butelki jest troszeczke metaliczny nieprawdaz????
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 metaliczny ? co przez to rozumiesz ? w szkle chyba też się tak odbicia układają
Cug Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 pierwsza wersja duzo lepsza render jest troche za ostry ale swietnie go poprawiles ps moze tulko powinienes bardziej pierwszy plan wyciagnac ale delikatnie
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 próbowałem zrobić blurem DoF'a w ps ale niezbyt ciekawie to wychodziło, w maxie musiałbym renderować cały dzień ;) Przyciemnianie 2 planu też jakoś kiepsko szło więc zostawiłem tak jak jest.
Batou Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Ja bym pobawił się jedynie levelami na max`owym renderku. Ten nois jest przesadzony. Do tego widzę tam chyba glow`a PS który nie wygląda najlepiej. Ale ogólnie bardzo przyjemny obrazek. Podoba mi się.
Piotr Dobosz Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 hej fajna pracka!:) moge spytac jak na tym pierwszym renderze zrobiles ze obraz jest taki zasnierzony? jest taka opcja w brazilu? pozdrawiam serdecznie i gratuluje
buczer Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 ja doczepie sie do komozycji...niefajna. troche przyciasny kadr,a male kuleczki sa zupełnie w dziwnym miejscu, i ten czarny w prawym gornym jest niedobry. cienie z tyłu sa za czarne przez co wyglada to jak rysunek weglem i roztarte paluchami. te geometryczne reflexy sa super, te niegeometryczne juz gorsze. generalnie drugi obrazek lepszy i mi sie podoba. pozdrawiam
Pinionist Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Zdecyduj sie, czy chcesz osiagnac efekt amerykanskiego malarstwa jak na pierwszym obrazku, czy taka hybryde-nie-wiadomo co na drugim. Ten pierwszy jest bardzo ladny, wlacznie z tymi ostrymi odbiciami.
Vorek Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 widzę że zdania są podzielone ale większość jest za pierwszą wersją i tą właśnie uznam za ostateczną :) ...moge spytac jak na tym pierwszym renderze zrobiles ze obraz jest taki zasnierzony? jest taka opcja w brazilu?... renderowalem w Mentalu (bylo w pierwszym poście ;) a śnieg zrobiłem filtrem film grain w photoshopku ja doczepie sie do komozycji...niefajna. troche przyciasny kadr,a male kuleczki sa zupełnie w dziwnym miejscu, i ten czarny w prawym gornym jest niedobry. cienie z tyłu sa za czarne przez co wyglada to jak rysunek weglem i roztarte paluchami. te geometryczne reflexy sa super, te niegeometryczne juz gorsze. generalnie drugi obrazek lepszy i mi sie podoba. pozdrawiam Co do kompozycji to bym się nie zgodził ale wezmę sobie do serca uwagi co do cieni i refleksów, dzięki za konstruktywną krytykę Dzięki wszyskim i pozdrawiam
eol Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 a mnie sie druga wersja bardziej podoba :) tzn uwazam ze pomysl wyostrzenia kolorow i wydobycie swiatla jest trafne le wykonanie nie najlepsze splaszczylo obraz przyjzalem sie jeszcze raz i moim zdaniem swiatlo na butelke pada z lewej strony a ty w PS podbiles je z prawej /to moje zdanie czy sluszne moze inni sie wypowiedza/ pozdrawiam
Vorek Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 nie podbijałem światła w ps :) a pada zarówno z lewej jak i z prawej ( a nawet z góry :)
eol Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 no wlasnie , a jakby padalo np tylko z lewej strony a z prawej zostawilbys refleksy byloby moim zdaniem ladniej ok tyle mojego odnosnie oswietlenia:)
Vorek Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Refleksy muszą od czegoś powstawać...a powstają właśnie od źródeł światła, rozwiązanie które proponujesz zmniejszyło by realizm, zresztą żadko stosuje się jedno źródło światła, zazwyczaj jest choćby odbłyśnik żeby podświetlić pierwszy plan.
Rekomendowane odpowiedzi