Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Klasyczny obiekt czyli butelka na klasycznym tle czyli szmaty :)

Render w MentalRay (jakieś 40 min) post w photoshopku.

 

Czekam na komentarze :)

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem przyjemna pracka tylko trochę nie pasują takie ostre i prostokątne refleksy na butelce.

Napisano

fajnie

poza tymi prostokatami wszystko mi sie podoba

tylko interesuje mnie to ile z tego co widaj zrobiles w ps

Napisano
  • Autor

w sumie to photoshopka tu tak dużo nie jest ale różnic jest znaczna, generalnie użyłem tylko sharpen, film grain, podbiłem kontrast i lekko zmiękczyłem :)

 

Ale daje wersje prosto z maxa, bez żadnych usprawnień :)

Napisano
  • Autor

co do tych odbić na butelce to miały symulować odbicia softboxów ale może fakycznie nie zaciekawie to wyszło

Napisano

Wersja z maxa lepsza, plastyczniejsza, duze kontrasty w pierwszej wersji sa efektowne, ale w rzeczywistosci psuja obraz, z "film grain" tez trzeba uwazac, rzucony na calosc splaszcza obraz.

 

Bardzo ladna ta ostatnia wersja.

Napisano

Ja jednak zdecydowanie pierwszą z ziarenkiem, tylko sciagnalbym nieco nasycenie koloru. BDB praca, swietna kompozycja i ten "studyjny fotorealizm" jak najbardziej!!!

Milo ogladac cos takiego nie tylko na forum fotograficznym:)

Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze właśnie o taki studyjny efekt mi chodziło. Muszę tylko gdzieś wygrzebać fotki z pracowni(chyba mam jakieś butelki) i sprawdzić czy softboxy się tak odbijają :)

 

Pozdrawiam

Napisano

pierwsz wersja jest ciekawsz tylko jedno ale material na wysokosci szyjki butelki jest troszeczke metaliczny nieprawdaz????

Napisano
  • Autor

metaliczny ? co przez to rozumiesz ? w szkle chyba też się tak odbicia układają

Napisano

pierwsza wersja duzo lepsza

render jest troche za ostry ale swietnie go poprawiles ps

moze tulko powinienes bardziej pierwszy plan wyciagnac ale delikatnie

Napisano
  • Autor

próbowałem zrobić blurem DoF'a w ps ale niezbyt ciekawie to wychodziło, w maxie musiałbym renderować cały dzień ;) Przyciemnianie 2 planu też jakoś kiepsko szło więc zostawiłem tak jak jest.

Napisano

Ja bym pobawił się jedynie levelami na max`owym renderku. Ten nois jest przesadzony. Do tego widzę tam chyba glow`a PS który nie wygląda najlepiej.

 

Ale ogólnie bardzo przyjemny obrazek. Podoba mi się.

Napisano

hej fajna pracka!:) moge spytac jak na tym pierwszym renderze zrobiles ze obraz jest taki zasnierzony? jest taka opcja w brazilu? pozdrawiam serdecznie i gratuluje

Napisano

ja doczepie sie do komozycji...niefajna. troche przyciasny kadr,a male kuleczki sa zupełnie w dziwnym miejscu, i ten czarny w prawym gornym jest niedobry. cienie z tyłu sa za czarne przez co wyglada to jak rysunek weglem i roztarte paluchami. te geometryczne reflexy sa super, te niegeometryczne juz gorsze. generalnie drugi obrazek lepszy i mi sie podoba.

pozdrawiam

Napisano

Zdecyduj sie, czy chcesz osiagnac efekt amerykanskiego malarstwa jak na pierwszym obrazku, czy taka hybryde-nie-wiadomo co na drugim. Ten pierwszy jest bardzo ladny, wlacznie z tymi ostrymi odbiciami.

Napisano
  • Autor

widzę że zdania są podzielone ale większość jest za pierwszą wersją i tą właśnie uznam za ostateczną :)

 

...moge spytac jak na tym pierwszym renderze zrobiles ze obraz jest taki zasnierzony? jest taka opcja w brazilu?...

 

renderowalem w Mentalu (bylo w pierwszym poście ;) a śnieg zrobiłem filtrem film grain w photoshopku

 

ja doczepie sie do komozycji...niefajna. troche przyciasny kadr,a male kuleczki sa zupełnie w dziwnym miejscu, i ten czarny w prawym gornym jest niedobry. cienie z tyłu sa za czarne przez co wyglada to jak rysunek weglem i roztarte paluchami. te geometryczne reflexy sa super, te niegeometryczne juz gorsze. generalnie drugi obrazek lepszy i mi sie podoba.

pozdrawiam

 

Co do kompozycji to bym się nie zgodził ale wezmę sobie do serca uwagi co do cieni i refleksów, dzięki za konstruktywną krytykę

 

Dzięki wszyskim i pozdrawiam

Napisano

a mnie sie druga wersja bardziej podoba :) tzn uwazam ze pomysl wyostrzenia kolorow i wydobycie swiatla jest trafne le wykonanie nie najlepsze splaszczylo obraz

 

przyjzalem sie jeszcze raz i moim zdaniem swiatlo na butelke pada z lewej strony a ty w PS podbiles je z prawej /to moje zdanie czy sluszne moze inni sie wypowiedza/ pozdrawiam

Napisano
  • Autor

nie podbijałem światła w ps :) a pada zarówno z lewej jak i z prawej ( a nawet z góry :)

Napisano

no wlasnie , a jakby padalo np tylko z lewej strony a z prawej zostawilbys refleksy byloby moim zdaniem ladniej ok tyle mojego odnosnie oswietlenia:)

Napisano
  • Autor

Refleksy muszą od czegoś powstawać...a powstają właśnie od źródeł światła, rozwiązanie które proponujesz zmniejszyło by realizm, zresztą żadko stosuje się jedno źródło światła, zazwyczaj jest choćby odbłyśnik żeby podświetlić pierwszy plan.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności