strasznykoles Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Szalom! zaczynając nowy model w Maksie natrafiłem na pewien problem który dosyć mocno mnie hamuje. Robię model warjacka (gra bitewna Warmachine) w oparciu o rzeczywisty model. Przygotowałem sobie widoki z góry, od frontu i z boku. Dla każdego z nich za pomocą linii, lub plaina, przygotowałem obrysy, po czym przy użyciu extrude zamieniłem obiekty płaskie na pełne 3d. Wszystko szło dobrze aż do momentu gdy za pomocą pro-boolean chciałem uzyskać bryłę która byłaby częścią wspólną tych obiektów (intersection). Z pierwszymi dwoma poszło sprawnie, ale ostatni kształt zachowuje się zupełnie inaczej niż poprzednie. http://imageshack.us/photo/my-images/442/f4vr.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/853/30f0.jpg/ Z jakiegoś powodu ostatni kształt wyciął dziury. Może ktoś mi z tym pomóc? Totalnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nameless02 Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Sprawdź oba obiekty, czy nie mają niepołączonych werteksów. Modyfikator STL Check. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts