Jump to content

3ds max - pro-boolean - intersection


strasznykoles
 Share

Recommended Posts

Szalom!

 

zaczynając nowy model w Maksie natrafiłem na pewien problem który dosyć mocno mnie hamuje.

 

Robię model warjacka (gra bitewna Warmachine) w oparciu o rzeczywisty model. Przygotowałem sobie widoki z góry, od frontu i z boku. Dla każdego z nich za pomocą linii, lub plaina, przygotowałem obrysy, po czym przy użyciu extrude zamieniłem obiekty płaskie na pełne 3d. Wszystko szło dobrze aż do momentu gdy za pomocą pro-boolean chciałem uzyskać bryłę która byłaby częścią wspólną tych obiektów (intersection). Z pierwszymi dwoma poszło sprawnie, ale ostatni kształt zachowuje się zupełnie inaczej niż poprzednie.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/442/f4vr.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/853/30f0.jpg/

 

Z jakiegoś powodu ostatni kształt wyciął dziury. Może ktoś mi z tym pomóc? Totalnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy