Skocz do zawartości

3ds max - pro-boolean - intersection


Rekomendowane odpowiedzi

Gość strasznykoles
Napisano

Szalom!

 

zaczynając nowy model w Maksie natrafiłem na pewien problem który dosyć mocno mnie hamuje.

 

Robię model warjacka (gra bitewna Warmachine) w oparciu o rzeczywisty model. Przygotowałem sobie widoki z góry, od frontu i z boku. Dla każdego z nich za pomocą linii, lub plaina, przygotowałem obrysy, po czym przy użyciu extrude zamieniłem obiekty płaskie na pełne 3d. Wszystko szło dobrze aż do momentu gdy za pomocą pro-boolean chciałem uzyskać bryłę która byłaby częścią wspólną tych obiektów (intersection). Z pierwszymi dwoma poszło sprawnie, ale ostatni kształt zachowuje się zupełnie inaczej niż poprzednie.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/442/f4vr.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/853/30f0.jpg/

 

Z jakiegoś powodu ostatni kształt wyciął dziury. Może ktoś mi z tym pomóc? Totalnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności