Napisano 26 Czerwiec 201311 l Szalom! zaczynając nowy model w Maksie natrafiłem na pewien problem który dosyć mocno mnie hamuje. Robię model warjacka (gra bitewna Warmachine) w oparciu o rzeczywisty model. Przygotowałem sobie widoki z góry, od frontu i z boku. Dla każdego z nich za pomocą linii, lub plaina, przygotowałem obrysy, po czym przy użyciu extrude zamieniłem obiekty płaskie na pełne 3d. Wszystko szło dobrze aż do momentu gdy za pomocą pro-boolean chciałem uzyskać bryłę która byłaby częścią wspólną tych obiektów (intersection). Z pierwszymi dwoma poszło sprawnie, ale ostatni kształt zachowuje się zupełnie inaczej niż poprzednie. http://imageshack.us/photo/my-images/442/f4vr.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/853/30f0.jpg/ Z jakiegoś powodu ostatni kształt wyciął dziury. Może ktoś mi z tym pomóc? Totalnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje.
Napisano 26 Czerwiec 201311 l Sprawdź oba obiekty, czy nie mają niepołączonych werteksów. Modyfikator STL Check.