Gość strasznykoles Napisano 26 Czerwiec 2013 Napisano 26 Czerwiec 2013 Szalom! zaczynając nowy model w Maksie natrafiłem na pewien problem który dosyć mocno mnie hamuje. Robię model warjacka (gra bitewna Warmachine) w oparciu o rzeczywisty model. Przygotowałem sobie widoki z góry, od frontu i z boku. Dla każdego z nich za pomocą linii, lub plaina, przygotowałem obrysy, po czym przy użyciu extrude zamieniłem obiekty płaskie na pełne 3d. Wszystko szło dobrze aż do momentu gdy za pomocą pro-boolean chciałem uzyskać bryłę która byłaby częścią wspólną tych obiektów (intersection). Z pierwszymi dwoma poszło sprawnie, ale ostatni kształt zachowuje się zupełnie inaczej niż poprzednie. http://imageshack.us/photo/my-images/442/f4vr.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/853/30f0.jpg/ Z jakiegoś powodu ostatni kształt wyciął dziury. Może ktoś mi z tym pomóc? Totalnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje.
Nameless02 Napisano 26 Czerwiec 2013 Napisano 26 Czerwiec 2013 Sprawdź oba obiekty, czy nie mają niepołączonych werteksów. Modyfikator STL Check.
Rekomendowane odpowiedzi