Gość anagor Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Hej, próbuje swoich sił w 3ds maxie do wizualizacji pracy dyplomowej, jednak występuje pewien problem / efekt który bardzo mi się nie podoba: brudne plamy na ścianie w zacienionych miejscach, dających wrażenie brudnej płaszczyzny. Proszę o wskazówki, jakie ustawienia mogą być tego przyczyną. Zmieniałam w metal ray-u już trochę ustawień na zasadzie prób i błędów jednak ten efekt nadal pozostawał. Bardzo będę wdzięczna za każdą podpowiedź ;)
Lucek Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Pokaż ustawienia renderu. Polecam tutorial niejakiego SWSRC o GI w mentalu. Znajdziesz go za pomocą wyszukiwarki forum. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się