Cathulu Napisano 1 Lipiec 2013 Napisano 1 Lipiec 2013 (edytowane) Po długiej przerwie (nic naprawdę konkretnego nie tworzyłem wcześniej, ogólne podstawy maxa) zacząłem coś modelować i oto efekty modelowania Porsche 356a Speedster. Jakieś rady, coś poprawić, za co następne się zabrać? Edytowane 1 Lipiec 2013 przez Cathulu
DiKay Napisano 1 Lipiec 2013 Napisano 1 Lipiec 2013 Jak na moje oko, to przy świetle będziesz miał duży problem, bo siatka za gęsta i nie proporcjonalnie rozmieszczona, do tego masz tam trójkąt, który może też trochę namieszać
DrRambo Napisano 2 Lipiec 2013 Napisano 2 Lipiec 2013 na razie nie da się wiele podpowiedzieć, rób dalej
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Lipiec 2013 Napisano 2 Lipiec 2013 Bardzo trudne autko wbrew pozorom. Modelowalem je w Nurbsach i dalo niezle popalic... Przy swiatlach masz siatke za gesto w gornej partii i wogole tam gdzie ma byc lampa, dlatego nie wyjdzie ci okragla lampa - w zasaszie jajowaty/eliptyczny otor, bo ta lampa jest pod katem (klosz). Sugerowalbym zrobic raczej baze siatki i zagescic MS, a dopiero pozniej wycinac maske, drzwi itp bo jest tutaj strasznie duzo ciec na nierownych plaszczyznach i bedzie widac nierownosci.
Cathulu Napisano 2 Lipiec 2013 Autor Napisano 2 Lipiec 2013 Siatkę zaraz poprawie, w pierwszej kolejności powycinać wszystko czy zrobić jakieś podwozie? Jak w ogóle zabrać się za wnętrze?
Cathulu Napisano 2 Lipiec 2013 Autor Napisano 2 Lipiec 2013 Mały update: Rozrzedziłem siatkę ile się dało i zrobiłem przedni zderzak.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Lipiec 2013 Napisano 2 Lipiec 2013 Odpusc sobie poki co detale w stylu zderzak. Skoncentruj sie nad bryla. Jest juz lepiej. Jezeli teraz poswiecisz wiecej czasu to pozniej bedzie sie przyjemniej modelowac dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się