Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Po długiej przerwie (nic naprawdę konkretnego nie tworzyłem wcześniej, ogólne podstawy maxa) zacząłem coś modelować i oto efekty modelowania Porsche 356a Speedster.

 

6k2u.png

 

nzo3.png

 

Jakieś rady, coś poprawić, za co następne się zabrać?

Edytowane przez Cathulu

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na moje oko, to przy świetle będziesz miał duży problem, bo siatka za gęsta i nie proporcjonalnie rozmieszczona, do tego masz tam trójkąt, który może też trochę namieszać

Napisano

Bardzo trudne autko wbrew pozorom. Modelowalem je w Nurbsach i dalo niezle popalic... Przy swiatlach masz siatke za gesto w gornej partii i wogole tam gdzie ma byc lampa, dlatego nie wyjdzie ci okragla lampa - w zasaszie jajowaty/eliptyczny otor, bo ta lampa jest pod katem (klosz). Sugerowalbym zrobic raczej baze siatki i zagescic MS, a dopiero pozniej wycinac maske, drzwi itp bo jest tutaj strasznie duzo ciec na nierownych plaszczyznach i bedzie widac nierownosci.

Napisano
  • Autor

Siatkę zaraz poprawie, w pierwszej kolejności powycinać wszystko czy zrobić jakieś podwozie? Jak w ogóle zabrać się za wnętrze?

Napisano
  • Autor

Mały update:

 

eu9t.png

 

Rozrzedziłem siatkę ile się dało i zrobiłem przedni zderzak.

Napisano

Odpusc sobie poki co detale w stylu zderzak. Skoncentruj sie nad bryla. Jest juz lepiej. Jezeli teraz poswiecisz wiecej czasu to pozniej bedzie sie przyjemniej modelowac dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności